headershadow

Page content

google

Dit onderwerp bevat 11 reacties, heeft 0 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  marcel 12 maanden geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

marcel
    Lid

hallo, een klein vraagie nog…?

is er nou een manier om te kijken welke pagina je site staat in google..?

egaTniv
    Toeschouwer

Wat is dat nou voor een vraag?

Als je je domeinnaam intikt sta je op 1.

Als je een eerlijke zoekopdracht doet (dus iets met keywords en of onderwerp van je site)..dan blijf je gewoon klikken tot je hem tegenkomt.
    Je hebt daar nooit een 'plaats' voor, dit hangt gewoon af van hoe SEO je site is.

marcel
    Lid

ok thnx das duidelijk..dan maar geduld hebben

egaTniv
    Toeschouwer

Als je op pagina TIG staat, dan is je site nieuw (nog niet alles is geïndexeerd) OF bar slecht (in verhouding met de concurrentie), zo simpel is het :)

Let wel dat google je zoekgeschiedenis/intresse etc bijhoud, dus blijven kijken/zoeken, vanaf je eigen pc en browsers geeft een oneerlijk resultaat!

marcel
    Lid

ok, ja hij staat pas een week online…dus ik dacht misschien kan ik het zien..ik ben nie zo bekend met seo, heb gedaan wat ik het meeste online erover kan vinden…maar probeer elke x een beetje seo extra erbij te doen..
    t komt goed aldoende leert men..thnx

egaTniv
    Toeschouwer

Bij de google's webmaster hulpprogramma's staan ook nog allerlei tips om je site sneller en beter te laten indexeren he.

marcel
    Lid

thnx das mooi, ga k ff kijken, vind t leuk om te doen, is alleen nog beetje ingewikkeld…tot nu toe alles gedaan wat ik denk te weten, zullen best nog wat fouten instaan, maar die komen ervanzelf uit, als ik blijf proberen…heb nu op www.daken.nu zoveel mogelijk gedaan, maar als het lang duurt voor ik mezelf kan vinden op google, weet ik niet zo goed wat ik nou fout doet

PaulG
    Lid

Je doet niet veel fout denk ik
    Zocht even op "brandvrije dakbedekking" en je stond op 25
    Je pagina's komen voor in google op de videopagina na. Maar die komt binnenkort ook vast nog wel.

marcel
    Lid

ok thnx…ga ik ook eens even chekken..video pagina heb ik er eergister opgezet….k denk idd nog wachten tot robotjes voorbij komt…thnx

egaTniv
    Toeschouwer

Je vraagt niet echt om commentaar, maar toch geef ik het lekker :P

Je contactformulier is wel uber niet gebruiksvriendelijk, na verzenden kreeg ik

You must enable referrer logging to use the form

ipv de verwachte u bent [x velden] vergeten in te vullen, daarnaast zou ik de fouten afhandelen op de pagina zelf en niet met een 'externe' formaction.
    De reguliere gebruiker weet denk ik niet eens wat die foutmelding inhoud.

Je 404 mag wel iets deftiger ipv de custom 404 van je host.
    in je 404 kun je ook gewoon een 'bedoelde je…' of link naar een bestaand adres plaatsen.
    Als een leek op een 404 uitkomt (bv door een foute bookmark of verkregen link) dan weten velen niet wat er aan de hand is, en weg potentiele klant.

om je site (en zeker in het begin) bekend te maken bij google, kun je je site aanmelden bij google.
    Je kan dat doen door een txt bestand te uploaden (waarvan je de naam en inhoud van google krijgt), of je plaatst een verkregen metatag.
    Aangezien je al bekend bent bij google, heeft dit niet veel zin meer, maar je kan nog wel een sitemap.xml uploaden, waarin je de index 'vaak' laat veranderen, zo komt google op de ingeschatte tijdstippen langs en ziet de eventueel nieuwe links.

Verder bestaat de revisit-after tag niet, alles over die tag en relatie met google en aanverwanten zijn fake.
    Die tag is/was? voor een zoekmachine van eoa universiteit zover ik me herinner.

edit, je offerteformulier is al even onvriendelijk als je contactformulier :)

marcel
    Lid

Je vraagt niet echt om commentaar, maar toch geef ik het lekker :P

Je contactformulier is wel uber niet gebruiksvriendelijk, na verzenden kreeg ik

Ok thnx, maar, dat is wel gek van form…ik heb er nl niet echt geen probleem mee, maar dat komt dat ik weet dat tie niet helemaal sjofel is..vind php beetje ingewikkeld nog…en die 404 snap ik niet helemaal…en die sitemap komt er…was ik al mee bezigh, probeer elke dag wat te doen..tis veel info…thnx voor feedback

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.