Anoniem
|
# Geplaatst: 8 Dec 2004 14:37
Hallo mensen ik heb SPAW editor en die werkt op zich goed nu heb ik een patch van sourceforge voor video en flash toe te voegen flash werkt alleen video niet hier onder staat de functie.
function SPAW_video_insert_click(editor, sender)
{
window.frames[editor+'_rEdit'].focus();
var imgSrc = showModalDialog('<?php echo $spaw_dir ?>dialogs/img_library.php?typee=avi&lang=' + document.all['SPAW_'+editor+'_lang'].value + '&theme=' + document.all['SPAW_'+editor+'_theme'].value+'&request_uri='+escape(win dow.location.href), '', 'dialogHeight:420px; dialogWidth:420px; resizable:no; status:no');
if(imgSrc != null)
var video='<OBJECT ID=\"MediaPlayer1\" src=\"'+imgSrc+'"CLASSID=\"CLSID:22D6f312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95\ "STANDBY=\"Loading Windows Media Player components...\"TYPE=\"application/x-oleobject\" CODEBASE=\"http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/ns mp2inf.cab#Version=6,4,7,1112\"><param name=\"SRC\" value=\"'+imgSrc+'" > <param name=\"BACKGROUNDCOLOR\" value=\"#000000\"><PARAM NAME=\"ShowControls\" VALUE=\"true\"><PARAM NAME=\"AutoRewind\" VALUE=\"False\"><PARAM NAME=\"AutoStart\" VALUE=\"True\"><embed src=\"'+imgSrc+'" controls=\"ControlPanel\" console=\"cons\" ></embed></OBJECT>';
alert(video);
sel = document.selection.createRange();
sel.pasteHTML(video);
SPAW_update_toolbar(editor, true);
}
De alert alert(video); heb ik er zelf even in geplakt om te checken of var video een waarde heeft die heeft ie. Alles klopt zo ver alleen al ga ik naar de code kijken die sel.pasteHTML(video); paste zijn de <param> tags weg weet iemand hoe dit kan? Ik heb echt geen flauw idee.
Bij voorbaat dank,
MisterX
|