| Schrijver |
Bericht |
Anywhy Forum Lid
1459 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 15:15 · Aangepast door: Anywhy
Nou heb ik een mooi inlogsysteem van de tut van HTML-site op mijn website staan, alleen als je je wachtwoord kwijt bent heb je pech. Dus ik wou een wachtwoord vergeten functie maken.
Ik heb totaal geen idee hoe te beginnen ofzo... Nu heb ik wel deze: http://www.wmcity.nl/artikelen.php?actie=bekijk&id=623 tutorial gevonden, maar hier schiet ik ook geen steek mee op want ik loop bij het begin al vast.
Eigenlijk moet je gewoon op 'Wachtwoord vergeten?' klikken en dan word je emailadres gevraagd, als je dan op 'Verzend' (of zo iets) drukt krijg je een email binnen op het emailadres dat je ingevuld hebt. Daar staan alle gegevens op zoals gebruikersnaam, wachtwoord, etc.
Bij Google heb ik het volgende gebruikt: http://www.google.nl/#hl=nl&q=wachtwoord+vergeten+functie+HTML&meta=&aq=&oq=wachtwoord+vergeten+functie+HTML&fp=14b374fac23400ef
(ik wist namelijk niet de juiste zoektermen)...
Heeft iemand ervaring met deze functie???
Trouwens, ik gebruik nu dus het inlogsysteem van vlerk (topper!), maar komt die wachtwoord vergeten functie nog? :)
EDIT:
Heb ook nog dit gevonden, alleen ik snap niet waar je welke code nu moet plaatsen (onderaan die pagina staat een wachtwoord vergeten functie!)...
Iemand opties hoe te beginnen?
|
| |
|
Edwin de Vries Forum Lid
175 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 21:11 · Aangepast door: Edwin de Vries
Wat is dit?
|
Anywhy Forum Lid
1459 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 21:22
Quoting: Edwin de Vries Wat is dit?
Sorry, post niet goed nagekeken...
Ik bedoelde de volgende link:
http://www.html-site.nl/inlog-registratiescript.php
(ik pas het meteen aan in mn eerste post van dit topic).
|
Edwin de Vries Forum Lid
175 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 22:10
Ik ken het script van vlerk niet, maar zit daar een encryptie in voor het wachtwoord? Want als hij dat gebruik, dan kan je het wachtwoord niet meer terug halen, en moet je dus het wachtwoord opnieuw gaan instellen.
Mocht hij het niet gebruiken, dan kan je een simpel formulier aanmaken waarin je vraagt om het emailadres, en dan met een SELECT kan je het wachtwoord terughalen.
suc6
|
egaTniv Forum Lid
3599 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 22:15
Ik ken het ook niet, maar vlerk kennende is dat zeker wel.
Daarnaast zou ik NOOIT het bestaande wachtwoord mailen, maar een nieuwe genereren.
Als het oude wachtwoord in verkeerde handen zou vallen wordt daar misbruik van gemaakt!!
Ik weet geen percentages uit mn kop, maar zeker meer dan 50% van de mensen gebruikt "overal" hetzelfde wachtwoord.
|
Anywhy Forum Lid
1459 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 22:18
Quoting: Edwin de Vries
Ik ken het script van vlerk niet, maar zit daar een encryptie in voor het wachtwoord?
Deze staat gewoon hier op de website, hiero om precies te zijn.
Je kan instellen dat ie een MD5 gebruikt, ik heb het nu gebruikt.
Maar als ik je goed begrijp moet je dan ook nog iets van wachtwoord wijzigen erbij bouwen?
Als ik nog zo'n wachtwoord wijzigen erbij moet zetten en dit lijkt mij toch iets boven mn niveau zal ik de wachtwoorden niet MD5 coderen.
|
Anywhy Forum Lid
1459 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 22:23 · Aangepast door: Anywhy
Quoting: egaTniv Daarnaast zou ik NOOIT het bestaande wachtwoord mailen
Je moet het emailadres invullen en daarna verzend je alle gegevens (gebruikersnaam +wachtwoord + etc.) naar dat emailadres, als je een emailadres invult dat niet in de database staat verzend ie ook niks...
Zo komt het wachtwoord altijd goed terecht :D
(deze 2de post omdat: Jij schreef je post gelijk met mij maar plaatsen iets eerder ;))
Quoting: egaTniv Ik weet geen percentages uit mn kop, maar zeker meer dan 50% van de mensen gebruikt "overal" hetzelfde wachtwoord.
Hier zal je groot gelijk in hebben, zelf weet ik het precentage ook niet (eventueel ff googlen op: 'Percentage zelfde wachtwoorden' ofzo).
@Edwin:
Ik kan het beste lijkt mij de wachtwoorden niet coderen met MD5 en dan kan je het zo opvragen - hoe jij het zegt.
Alleen ik heb geen idee hoe te beginnen... :S
|
egaTniv Forum Lid
3599 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 22:35 · Aangepast door: egaTniv
Als ik er ooit achterkom dat "iemand" de paswoorden niet gecodeerd opslaat zal ik em persoonlijk zn kop van zn romp aftimmeren (als ik weet wie het is he :P en daarna moet ik em nog tegenkomen :p, dat is wel het laagste wat je kan doen!!!!)
Geloof me bij deze maar, ik zal er alles in mijn macht aandoen om dat "het door die" opgegeven password overal bekend zal geraken waar ik achter kan komen.
Quoting: Anywhy (deze 2de post omdat: Jij schreef je post gelijk met mij maar plaatsen iets eerder ;))
Dat is de meest belachelijke reden EVER....je zegt nu gewoon keihard dat je al aan een nieuwe reactie begonnen was!
|
Edwin de Vries Forum Lid
175 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 22:36
Het ligt eraan wat je wil gaan beschermen met de inlog.
Ik zelf zou het wel altijd encrypten, maar dat is omdat het dan gewoon gelijk goed staat, maar als je niet veel te verbergen heb (niet iets waar iemand tijd in wilt steken om achter de wachtwoorden te komen) dan kan je inderdaad zonder af.
Het simpelste wat je kan gaan doen is met een SELECT gaan kijken in de database of je een match heb met de emailadres die iemand moet invoeren. Heb je een match dan stuur je het wachtwoord dat bij de match hoort naar het email adres.
JE zou het best kunnen schrijven, maar ik weet niet in hoeverre je PHP kan, en in hoeverre je OOP begrijpt. (dan kan je het netjes houden)
|
Edwin de Vries Forum Lid
175 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 22:37 · Aangepast door: Edwin de Vries
Quoting: egaTniv Als ik er ooit achterkom dat "iemand" de paswoorden niet gecodeerd opslaat zal ik em persoonlijk zn kop van zn romp aftimmeren (als ik weet wie het is he :P en daarna moet ik em nog tegenkomen :p, dat is wel het laagste wat je kan doen!!!!)
whahah true true... Beste is gewoon altijd netjes coderen... Maarja als je dan toch wilt, en je hebt niet iets belangrijks te verbergen (alleen foto's van je oma der verjaardag) dan is het een optie..
Edit: Als je als gewoonte hebt om nasty dingen te doen op je oma der verjaardag.. please encrypt dan de wachtwoorden hahah
|
Anywhy Forum Lid
1459 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 22:42
Zal dit lukken:
php code<?php
// Als het gaat om bevestigen van het mailtje
if($_GET['actie'] == "bevestigen")
{
$activatiecode = sqlsafe($_GET['code']);
$select_code = "SELECT * FROM `".$ledentabel."` WHERE `vergeetcode` = '".$activatiecode."'";
$query_code = mysql_query($select_code) or die (mysql_error());
$show_code = mysql_fetch_assoc($query_code);
if(mysql_num_rows($query_code) == "0")
{
echo "<div style=\"color:red;\">U heeft een verkeerde activatiecode ingevuld, of uw heeft reeds een bevestiging gedaan!</div>";
}
else
{
// Email selecteren
$res = mysql_query("SELECT * FROM `".$ledentabel."` WHERE `vergeetcode` = '".$activatiecode."'");
$show = mysql_fetch_assoc($res);
// Password maken
$pass = randomcode(10);
// Melding geven
echo "Er is een mail met een nieuw wachtwoord gestuurd.";
// Database updaten
mysql_query("UPDATE `".$ledentabel."` SET `vergeetcode` = '', password = '".md5($pass)."' WHERE `vergeetcode` = '".$activatiecode."'");
// Mail versturen
$aan = $show['emailadres'];
$onderwerp = "Nieuw wachtwoord";
$bericht = "Beste,<br /><br />Via wachtwoord vergeten op ".$eigen_site." heeft u een nieuw wachtwoord aangevraagd.<br /><br /><strong>U kunt nu inloggen met het wachtwoord:</strong> ".$pass."<br /><br />Met vriendelijke groet,<br /><br />".$eigen_naam;
$headers = "MIME-Version: 1.0\r\n";
$headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";
$headers .= "From: ".$eigen_naam." <".$eigen_mail.">\r\n";
mail($aan, $onderwerp, $bericht, $headers);
}
}
else
{
if(($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST") && ($_POST['vergeten']))
{
$que = mysql_query("SELECT * FROM `".$ledentabel."` WHERE emailadres = '".sqlsafe($_POST['emailadres'])."'");
if(mysql_num_rows($que) == 0)
{
echo "<p>Het ingevuld emailadres is niet geldig of staat niet in de database!</p>";
}
else
{
// Code
$activatiecode = randomcode(10);
// Melding
echo "<p>Er is een bevestigingsmail naar je e-mailadres gestuurd.</p>";
// Database updaten dus code inserten
mysql_query("UPDATE `".$ledentabel."` SET `vergeetcode` = '".$activatiecode."' WHERE `emailadres` = '".sqlsafe($_POST['emailadres'])."'");
// Mail versturen
$aan = sqlsafe($_POST['emailadres']);
$onderwerp = "Wachtwoord vergeten";
$bericht = "Beste,<br /><br />Via de website ".$eigen_site." is aangegeven dat u uw wachtwoord vergeten bent.<br /><br />Wanneer dit het geval is, dient u op onderstaande link te klikken. Wanneer dit niet zo is, kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.<br /><br />Link: <a href=\"".$eigen_url."addons/wachtwoordvergeten.php?actie=bevestigen&code=".$activatiecode."\">".$eigen_url."addons/wachtwoordvergeten.php?actie=bevest igen&code=".$activatiecode."</a><br /><br />Met vriendelijke groet,<br /><br />".$eigen_naam;
$headers = "MIME-Version: 1.0\r\n";
$headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";
$headers .= "From: ".$eigen_naam." <".$eigen_mail.">\r\n";
mail($aan, $onderwerp, $bericht, $headers);
}
}
else
{
echo "<p>Vul hieronder uw emailadres in. Er zal een link naar je emailadres gestuurd worden. Wanneer u hier op klikt wordt er een nieuw wachtwoord aangemaakt.</p><br />";
echo "<p><form method=\"post\" action=\"\">E-mailadres: <input type=\"text\" name=\"emailadres\" /><br /><br /><input type=\"submit\" name=\"vergeten\" value=\"Verstuur\" /></form></p>";
}
}
?>
ff op het web gespeurd ;)
|
Erwin537 Moderator
3787 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 22:49
Anywhy en Edwin, graag wel op het dubbelposten letten =)
En ik zou inderdaad een nieuw wachtwoord generaten, dat e-mailen.
Dan wel zorgen dat het nieuwe wachtwoord na 1 week vervalt ofzo, en het oude wachtwoord gewoon actief houden.
|
Edwin de Vries Forum Lid
175 posts |
# Geplaatst: 16 Feb 2010 23:11
@Anywhy Heb je zelf dit script doorgenomen, en begrijp je wat er staat.
Dit script zal vast wel werken, daar twijfel ik niet aan (niet gecontroleerd) maar je zou er wel een hoop in moeten aanpassen. Het script dat je nu hebt van vlerk is een stuk beter en sneller.
Als ik jou was zou ik proberen het script van vlerk te gaan snappen, en dan deze uitbreidden. (misschien vragen of vlerk er al een scriptje voor heeft, hij heeft het vast vaker gebruikt).
Ik heb helaas geen tijd om het script voor je te schrijven, maar als je goed kijkt en denkt dan moet het jou ook lukken. Als je tenminste het OOP snapt.
suc6
|
Anywhy Forum Lid
1459 posts |
# Geplaatst: 17 Feb 2010 12:20
Quoting: Edwin de Vries Heb je zelf dit script doorgenomen, en begrijp je wat er staat.
Ik heb het inderdaad doorgenomen, dit doe ik vandaag (eventueel morgen) ook nog een keer vaak als het laat is zie ik dingen over het hoofd.
Met PHP ben ik niet helemaal thuis echo's en zeg maar mail form opstellen lukt wel.
Dat inlogsysteem van vlerk is in PHP (OOP). Van OOP snap ik kleine dingen wel maar ik zeg niet dat ik kan scripten in OOP ;)
Quoting: Edwin de Vries (misschien vragen of vlerk er al een scriptje voor heeft, hij heeft het vast vaker gebruikt).
Dit is een goed idee, uitbreidden heb ik al gedaan hiermee is alles goed verlopen (zoals emailadres veld toevoegen, etc.).
Quoting: Edwin de Vries Ik heb helaas geen tijd om het script voor je te schrijven, maar als je goed kijkt en denkt dan moet het jou ook lukken.
Dat jij voor mij een volledig "vergeten" script gaat schrijven verwacht ik ook niet, als ik een script gemaakt heb dan helpen jullie (=forumleden) het script te verbeteren ;)
Maar, ik ga gewoon eens aan de slag :)
Iemand die nog tips heeft: van harte welkom.
Als ik ergens niet volledig uitkom zal ik het hier ff posten.
Gr. Anywhy.
|
Anywhy Forum Lid
1459 posts |
# Geplaatst: 18 Feb 2010 19:14 · Aangepast door: Anywhy
Ik heb gisteren een mailtje naar vlerk verstuurd, nog geen reactie. Maar ik heb geduld ;)
Heb net nog ff in het topic gespeurd van tut over het inlogsysteem. Kwam de volgende code van Superkluns tegen:
html code<?php
if ($_POST['wwvergeten'] == 'OK') { // checken of het formulier is verzonden
$query = mysql_query("SELECT * FROM gebruikers WHERE gebruikersnaam='".$_POST['gebruikersnaam']."' AND email='".$_POST['email']."'");
if (mysql_num_rows($query) == 1) { //checken of gegevens kloppen
$gegevens = mysql_fetch_assoc($query);
$to = $gegevens['email'];
$from = 'naam@host.com';
$onderwerp = 'Wachtwoord opvragen';
$bericht = 'Beste ' . $gegevens['gebruikersnaam'] . ',' . "\n";
$bericht .= 'Uw wachtwoord is: ' . $gegevens['wachtwoord'];
if (mail($to,$onderwerp,$bericht,'From: '.$from)) { //mail verzenden
$melding = 'Uw wachtwoord is naar uw email-adres verstuurd.'; //mail is verzonden
} else {
$melding = 'Door een fout op de server is de mail niet verzonden.'; //de mail-functie werkt niet.
}
} else {
$melding = 'Gebruikersnaam en/of email adres is niet juist.'; //gegevens zijn niet goed.
}
}
echo "<p>".$melding."</p>";
?>
<form action="<?php echo $_SERVER['REQUEST_URI']; ?>" method="post">
Typ hier je gebruikersnaam en het bij ond bekende email-adres:<br />
Gebruikersnaam: <input name="gebruikersnaam" type="text" value="<?php echo $_POST['gebruikersnaam']; ?>" /><br />
Email: <input name="email" type="text" value="<?php echo $_POST['email']; ?>" /><br />
<input name="wwvergeten" type="submit" value="OK" />
</form>
Zelf heb ik 't nog eventjes bewerkt tot dit:
html code<html>
<head>
<title>Forgotpass</title>
</head>
<body>
<?php
include('systeem/config.php');
include('systeem/header.php');
?>
<?php
if ($_POST['wwvergeten'] == 'OK') { // checken of het formulier is verzonden
$query = mysql_query("SELECT * FROM gebruikers WHERE gebruikersnaam='".$_POST['gebruikersnaam']."' AND email='".$_POST['email']."'");
if (mysql_num_rows($query) == 1) { //checken of gegevens kloppen
$gegevens = mysql_fetch_assoc($query);
$to = $gegevens['email'];
$from = 'email@adres.com';
$onderwerp = 'Wachtwoord opvragen';
$bericht = 'Beste ' . $gegevens['gebruikersnaam'] . ',' . "\n";
$bericht .= 'Uw wachtwoord is: ' . $gegevens['wachtwoord'];
if (mail($to,$onderwerp,$bericht,'From: '.$from)) { //mail verzenden
$melding = 'Uw wachtwoord is naar uw email-adres verstuurd.'; //mail is verzonden
} else {
$melding = 'Door een fout op de server is de mail niet verzonden.'; //de mail-functie werkt niet.
}
} else {
$melding = 'Gebruikersnaam en/of email adres is niet juist.'; //gegevens zijn niet goed.
}
}
echo "<p>".$melding."</p>";
?>
<form action="<?php echo $_SERVER['REQUEST_URI']; ?>" method="post">
Typ hier je gebruikersnaam en het bij ond bekende email-adres:<br />
Gebruikersnaam: <input name="gebruikersnaam" type="text" value="<?php echo $_POST['gebruikersnaam']; ?>" /><br />
Email: <input name="email" type="text" value="<?php echo $_POST['email']; ?>" /><br />
<input name="wwvergeten" type="submit" value="OK" />
</form>
</body>
</html>
(alleen include toegevoegd...)
Alleen het werk niet... Ik krijg de volgende errors:
PHP Error Message
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'nobody'@'localhost' (using password: NO) in /home/a2796824/public_html/john/nl/login/forgotpass.html on line 3
Free Web Hosting
PHP Error Message
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/a2796824/public_html/john/nl/login/forgotpass.html on line 3
Free Web Hosting
PHP Error Message
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a2796824/public_html/john/nl/login/forgotpass.html on line 4
Free Web Hosting
Dat freewebhosting komt omdat ik tijdelijk 000webhost gebruik voor te testen, al snap ik het niet omdat ik mn config.php (verbinding met database leggen) en header.php (overige gegevens) heb included.
Superkluns zei zelf al dat dit niet helemaal juist kan zijn, vlerk heeft het zelf wel nog nagekeken...
Verder heb ik nog verschillende andere codes geprobeerd die gewoon volledig niet werkten, iemand een idee waarbij het aan dit script ligt???
(post van Superkluns hier te bekijken)
|
Superkluns Forum Lid
736 posts |
# Geplaatst: 18 Feb 2010 19:24 · Aangepast door: Superkluns
De error zegt toch echt dat het aan de verbinding met de database ligt.
Heb je misschien 'localhost' ingevuld in de config.php. Iets wat heel normaal is, maar bij 000webhost nou juist net NIET moet. Wat dan wel? log in op members.000webhost.nl en rechts in de gegevens zie je het als het goed is staan.
Ik heb trouwens de code nog ff nagekeken, en die schijnt te kloppen
|
Anywhy Forum Lid
1459 posts |
# Geplaatst: 18 Feb 2010 19:27 · Aangepast door: Anywhy
Ik heb nu werkend, de filename was: forgotpass.html
Toen ik er forgotpass.php van maakte werkte hij fantastisch en krijg gelijk de email binnen :D
Nog bedankt voor de snelle reactie Superkluns ;)
Ik kon wel inloggen maar dus geen 'wachtwoord opvragen', maar het lag blijkbaar toch aan de bestandsnaam :)
EDIT:
Kan dit ook met MD5???
Ik gebruik nu geen MD5 maar als er een script waarbij ik MD5 kan gebruiken zou dit erg fijn zijn :)
|
Superkluns Forum Lid
736 posts |
# Geplaatst: 18 Feb 2010 19:34 · Aangepast door: Superkluns
Als je de wachtwoorden MD5 opslaat, dan gaat dit niet werken. Je kan dan het wachtwoord niet opsturen, aangezien die alleen gecodeerd bekend is.
Wat je dan kan doen is een nieuwe database-tabel aanmaken, en zodra iemand zn email+gebruikersnaam heeft ingevult, dan stuurt ie een mailtje meet een random code, niet met het wachtwoord.
Diezelfde code heb je ondertussen ook opgeslagen in de database tabel (waarvan ik net zei dattie opgeslagen moest worden).
En dan moet je een pagina op je website maken waar je zonder in te loggen, maar MET die code je wachtwoord kan aanpassen.
Dit is dus een stukkie lastiger:P ;)
EDIT: misschien is het niet nodig om een hele nieuwe tabel aan te maken, maar kun je ook gewoon een nieuw veld maken in de gebruikers-tabel
|
Anywhy Forum Lid
1459 posts |
# Geplaatst: 18 Feb 2010 19:47
Maar hebben we daar ook een scriptje voor???
(ik wacht wel nog op een reactie van vlerk, had hem een email gestuurd.)
Quoting: Superkluns Dit is dus een stukkie lastiger:P ;)
Sinds zondag ben ik hier al mee bezig, en nog geen resultaat... :(
Ik snap wel wat je bedoelt want ik heb op héél véél forums al dit gelezen :P Alleen dus kort samengevat:
- Wachtwoord wijzigen optie;
- Wachtwoord vergeten optie, link versturen naar emailadres en dan kan je met die link een nieuw wachtwoord maken (wachtwoord wijzigen).
Enige opties hoe aan een script te komen, kan namelijk geen PHP (+ OOP) zelf goed scripten (wel een beetje maar geen echte inlogsystemen...).
Alvast bedankt!
|
Superkluns Forum Lid
736 posts |
# Geplaatst: 18 Feb 2010 19:59 · Aangepast door: Superkluns
tsja, een kant en klaar script dat je zo in het inlogsysteem van vlerk kan pluggen kan alleen van hemzelf komen. Het zal mij waarschijnlijk ook wel lukken, maar hij doet het waarschijnlijk veel handiger en beter (en vast ook veiliger). En daarbij komt ook nog eens dat ik er eigenlijk ook helemaal geen tijd voor heb. (maar ik vrees vlerk ook nie, ik heb hm gloof ik al wel eens wat opgestuurd wat hiermee te maken had, en daar heb ik nooit meer wat van gehoord. met de nadruk op 'gloof ik' hoor:P)
|
Anywhy Forum Lid
1459 posts |
# Geplaatst: 18 Feb 2010 20:18
Nou ja, ik heb gelukkig geen dead-line voor de website staan...
Ik ben al blij als ik iets van vlerk gewoon al hoor :)
Al eerste houd ik het ff bij het script van jou, daar ben ik al héél erg blij mee. Dit moest ik hebben...
Als ik tijd heb zal ik me maar eens in PHP (en OOP) gaan verdiepen :D
Hartstikke bedankt voor alle hulp! :D
|
Superkluns Forum Lid
736 posts |
# Geplaatst: 18 Feb 2010 20:43
Quoting: Anywhy Hartstikke bedankt voor alle hulp! :D
graag gedaan
en misschien, heel misschien, krijg ik een veilig en werkend script voor elkaar dat in het systeem te pluggen valt.
|
Anywhy Forum Lid
1459 posts |
# Geplaatst: 18 Feb 2010 20:54 · Aangepast door: Anywhy
Quoting: Superkluns en misschien, heel misschien, krijg ik een veilig en werkend script voor elkaar dat in het systeem te pluggen valt.
Als je er geen tijd voor hebt hoeft het niet, maar vlerk zou het bij de tut toe kunnen voegen ;)
Succes alvast.
Nog een andere vraag:
Ik heb die code werkend zoals ik wil alleen een link in de email lukt niet...
Dit is mijn code (stukje van één regel):
php code$bericht .= "Als u weer wilt inloggen kan dat <a href=\"http://google.nl\">hier</a>." ."\n\n";
Google.nl is dan een voorbeeld, maar het moet werken, en dit werkt niet juist. In de email zie ik de code (<a href=\"http://google">hier</a>) en dan is http://google.nl">hier</a aanklikbaar.
Terwijl eigenlijk je alleen maar hier zou moeten zien in de email...
EDIT:
Zou ik van dit topic (Wachtwoord vergeten) een tut van maken? Voor als toevoeging bij het inlogsysteem???
|