HTML-site forum

· Forums · Reactie · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips · FAQ
HTML-site forum / Overige vragen / Ik heb toch even 1 vraagje
Schrijver Bericht
jurn
Forum Lid

21 posts
# Geplaatst: 11 Dec 2009 20:23

Ik wil graag mijn header van mijn website laten bewegen.
Bewegen moet niet echt nodig maar dat het wel een mooie kleur heeft.
ik gebruik Paint voor me dingen * header en zo * te maken

Maar het liefst laten bewegen.

IK heb me website: als je de header wil kijken. Hoe die er uit ziend ( hoe lelijk )
www.habbodam.habfan.nl

Erwin537
Moderator

3844 posts
# Geplaatst: 11 Dec 2009 20:25

En je vraag is nu?

volkie
Forum Lid

72 posts
# Geplaatst: 11 Dec 2009 20:26 · Aangepast door: volkie

Je kan met paint werken ja, en die afbeeldingen opslaan in gif bestandjes en dan met unfreez.

Hier het linkje voor info: http://www.mijnhomepage.nl/artikelen/wd/animatedgifs.php

en hier kun je het downloaden:http://www.whitsoftdev.com/unfreez/

BaZz
Forum Lid

3619 posts
# Geplaatst: 12 Dec 2009 10:26

als je je header opgeslagen had als .png in plaats van .jpg had hij er ook al beter uitgezien. (paint kent geen kwaliteitsinstellingen voor .jpg, en comprimeert met zichtbaar kwaliteitsverlies)

Wellicht kan je proberen een beter grafisch programmaatje te pakken te krijgen? soms zitten er gratis versies van paint shop pro of photoshop (elements) bij een camera/scanner/magazine: dat is een stuk beter.

WEStudio
Forum Lid

976 posts
# Geplaatst: 12 Dec 2009 10:35

je kunt ook paint.net of gimp gebruiken, daarmee kun je heel wat meer dan met paint :-)

Reactie

Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Tekst onderstrepen  Afbeelding invoegen  Insert YouTube video  Link invoegen  html code invoeren  css code invoeren  php code invoeren   javascript code invoeren  Uitschakelen *Wat is dat?

» Naam  » Wachtwoord 
 Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2010

Sponsor: BlueYellow

Sitemap