HTML-site forum

· Forums · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips · FAQ
HTML-site forum / Overige vragen / Pas op voor pauloss!!
Schrijver Bericht
Eleky
Forum Lid

583 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 12:31

pauloss is sinds enige tijd op dit forum.
Hij begon met een topic waarin hij vroeg of iemand iets voor hem wou slicen.
Ik heb me toen aangeboden, samen met Hidde.
Daarna heeft hij me gevraagd om een forum van miniBB te restylen zodat het bij zn website past.
Dat heb ik gedaan, voor geld.
Nu heeft hij me betaalt via een wallie kaart en Mollie.
Ik wou via overschrijving betaalt krijgen, maar hij weigerde dat de hele tijd.
Uiteindelijk heb ik toegegeven en heb ik via mollie betaalt gekregen.
Nu, een week later, wil hij het forum iets anders hebben.
Ik zeg dat ik daar nu geen tijd voor heb.
Dan begint hij te chanteren.
Nadat hij me eerst had verzekerd dat via mollie ik het geld gewoon op mn rekening kreeg, komt hij ernu mee dat je er eerst 25 euro op moet hebben staan voordat het word overgemaakt.
En hij zegt dat hij een Bug weet om dat daarvoor te doen.
Hij wil me die bug geven als ik het forum weer verander.
Punt 1 heeft zon site echt geen bugs, en punt 2, ik laat met niet chanteren.

Dus bij deze de waarschuwing voor iedereen hier: vertrouw pauloss NIET!
Hij zoekt gewoon iets om ervoor te zorgen dat je voor hem dingen doet, gratis, waar hij geld mee wil verdienen!

vlerknozem
Hoofd-moderator

3950 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 12:41 · Aangepast door: vlerknozem

Als het waar is (en ik kan me niet voorstellen waarom je zou liegen Eleky) dan vind ik het een zeer trieste actie van Pauloss. Helaas kan je er achteraf niet meer zoveel aan doen. Over die bug kan ik me ook niet voorstellen dat dit waar zou zijn.

Mijn ervaring is dat dit soort topics snel uit de hand kunnen lopen dus daarom hou ik dit topic zeer goed in de gaten, en mocht het uit de hand lopen dan gooi ik er direct een slotje op! Nu gooi ik er nog geen slotje op omdat er altijd twee kanten van een verhaal zijn.

Eleky
Forum Lid

583 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 12:44

Quoting: vlerknozem

vind ik het een zeer trieste actie van Pauloss. Helaas kan je er achteraf niet meer zoveel aan doen. Over die bug kan ik me ook niet voorstellen dat dit waar zou zijn.

Weet ik, maar dat maakt me ook niet uit.
Krijg dat geld wel van mollie af, gewoon een wallie kopen en die aan mezelf doneren zodat er wel 25 euro opstaat

Hidde
Forum Lid

525 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 13:04

Ik heb voor Pauloss net de Jongeren-SMS layout gebased/gesliced, en hij bood mij ook aan om een andere layout te slicen/basen.

Maarten64
Forum Lid

1421 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 13:06 · Aangepast door: Maarten64

Even samenvatten...

Je zegt dat je minimaal 25 euro op mollie moet hebben staan om het te kunnen uitkeren. Dit lijkt me inderdaad een logische voorwaarde, mollie moet immers per transactie ook betalen. Ik ga er dus vanuit dat je minder dan 25 euro hebt gevraagd/gekregen voor de aanpassingen?

Ik kan je verzekeren dat mollie nooit zal uitbetalen onder de 25 euro, ook niet met een "geheime bugcode"... het staat namelijk gewoon in hun voorwaarde: http://www.mollie.nl/faq/15/

Als je inderdaad je geld hebt ontvangen bij mollie dan lijkt me het zo dat pauloss je niet heeft opgelicht of iets dergelijks, hij is zijn verplichting immers nagekomen. Dat mollie jouw niet betaald onder de 25 euro is dan niet zijn probleem, jij had dit vooraf kunnen weten en het op een andere manier kunnen laten overmaken. Als hij hier vanaf ziet dan doe je het werk gewoon niet.

Dat pauloss nu met een onzin verhaal komt en je werk wil laten verrichten voor een oplossing is natuurlijk niet netjes, en daarom raad ik je ook aan hier niet op in te gaan.

Quoting: Eleky

Krijg dat geld wel van mollie af, gewoon een wallie kopen en die aan mezelf doneren zodat er wel 25 euro opstaat

Je hebt inmiddels een manier gevonden om het geld te innen? Dus dan is iedereen gelukkig. Pauloss heeft zijn werk gekregen en jij je geld.

Dat pauloss nu meer werk wilt lijkt mij gewoon een 2de opdracht, deze kun je aannemen of niet...

Ik wil de werkwijze van pauloss niet goedkeuren, integendeel, ik vindt het erg onprofessioneel... maar we kunnen mensen niet publiekelijk online gaan neerzetten als chanteur of oplichter, dan moeten er ook bewijzen zijn. Het lijkt me gewoon het beste wanneer je de volgende keer betaald werk verricht dat je alles goed met elkaar afspreekt alvorens je aan de slag gaat.

EDIT: Daarbij wil ik je overigens nog melden dat het tarief voor slicen/basen best 25 euro mag zijn hoor... op TBForum (waar hier o.a. in gehandeld wordt) kom je echt niet weg onder de 20 euro, tenzij iemand een aanbieding heeft.

Hidde
Forum Lid

525 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 13:14

Ik heb heb gratis gedaan....

Eleky
Forum Lid

583 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 13:18 · Aangepast door: Eleky

Quoting: Maarten64

Als je inderdaad je geld hebt ontvangen bij mollie dan lijkt me het zo dat pauloss je niet heeft opgelicht of iets dergelijks, hij is zijn verplichting immers nagekomen. Dat mollie jouw niet betaald onder de 25 euro is dan niet zijn probleem

Is het dus wel!
Ik wou gewoon overgemaakt geld hebben,hij weigerde dat.
Dus zij hij dat ik via mollie het geld contant kon maken, dus dat ik dan gewoon dat geld op mn rekening kreeg, terwijl hij wist dat je eerst 25 euro moest hebben.

Verder deed ik het niet zo duur omdat ik nog aan het oefenen ben!
Ik ben er nog geen ster in, al begin ik het wel steeds beter te kunnen

Het is ook geen 2de opdracht, hij vraagt mij iets, ik weiger en hij gaat 'chanteren' met iets waarvan ik weet dat het niet kan.
Dan is het niet gewoon een 2de opdracht!

WEStudio
Forum Lid

976 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 13:59

Quoting: Eleky

en hij gaat 'chanteren'

Misschien ziet hij het zo niet he, het zou kunnen dattie gewoon denkt: 'dat kan een aanmoediging zijn, zodat-ie het wel zal doen' ofso. Het aanbieden van een informatie als betaling is niets nieuws, al werkt het meestal wel andersom :D

Hidde
Forum Lid

525 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 15:32 · Aangepast door: Hidde

Pauloss zit (zat) ook op SiteDeals. Helaas is hij daar gebanned. Ook daar vroeg hij om gratis basing: http://www.sitedeals.nl/websites-algemeen/76013-kan-iemand-1-kleine-pagina-gratis-voor-mij-basen.html

EDIT: Waarom zou je om gratis basing vragen als je zelf e-Books over HTML verkoopt? http://www.website-ebooks.nl/index.html

Anywhy
Forum Lid

1545 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 16:08

Ook hier vraagt ie om gratis te basen. Waarschijnlijk als dat topic op SiteDeals (SD) door gaat zal hij om betaald vragen...

Eigenlijk moet ze hem van het internet isoleren :P

pauloss
Forum Lid

56 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 16:10 · Aangepast door: pauloss

WTF?
wat is er nou weer mis?
ik betaal je gewoon...
en dat over chanteren?.... WAT DAN?! (waarmee?)
ik ben er ook pas gister achter gekomen dat dat zo is bij mollie (wist ik veel).

En dat van die bug gedoe was gewoon dat ik ze dan een email zou sturen en ze om een uitzondering zou vragen xD

Eleky, wij hebben zo'n leuk tijd samen gehad en dan flik je me dit? ik heb je in feite niets gedaan... erg laag

pauloss
Forum Lid

56 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 16:48 · Aangepast door: Moderator

En trouwens, je zeg dan wel dat je dat forum voor me restyled. en je best doet ofzo

wat is dit dan?
-- afbeelding verwijderd --

Dat noem ik nou niet echt aardig en je levert dus ook niet zo goed werk af he?

Hidde
Forum Lid

525 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 16:49

Ik ben nu wel benieuwd waar dat forum te vinden is. Mag ik helpen met zoeken?

DNA
Forum Lid

7741 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 17:04

pauloss
uuuh...dit is dus echt niet netjes en totaal onprofessioneel.
Wie publiceert nou een mail zo online, met mail adres en al.
Zeer laag.

Ik vind dan ook dat dit topic gesloten moet worden.
Dit moeten jullie maar samen ergens anders uitvechten.

pauloss
Forum Lid

56 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 17:06

Quoting: Hidde

Ik ben nu wel benieuwd waar dat forum te vinden is. Mag ik helpen met zoeken?

Je mag me wel helpen hoor

Quoting: DNA

pauloss
uuuh...dit is dus echt niet netjes en totaal onprofessioneel.
Wie publiceert nou een mail zo online, met mail adres en al.
Zeer laag.

dit had ik eigenlijk over het hoofd gezien, sorry hoor....

Anywhy
Forum Lid

1545 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 17:28

Dit staat standaard in een email ;)
Vooral als je van dat gedeelte een close-up maakt...

Ik vind dan ook dat dit topic gesloten moet worden.
Dit moeten jullie maar samen ergens anders uitvechten.

Ben ik helemaal mee eens.

pauloss
Forum Lid

56 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 17:58

Quoting: Anywhy

Dit staat standaard in een email ;)
Vooral als je van dat gedeelte een close-up maakt...

het ging daar ook om de tekst :P

Wilco
Forum Lid

1503 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 17:59

slotje

Superkluns
Forum Lid

751 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 18:07

Quoting: pauloss

Haal het plaatje dan weg, of verander het door een streep door het email-adres heen te zetten! Ik vind het niet kunnen dat je zomaar een email-adres van iemand anders op internet zet.

fritsO
Forum Lid

451 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 18:33

Dan snap ik niet waarom hij dus niet via overschrijving kon/wou betalen?/?

vlerknozem
Hoofd-moderator

3950 posts
# Geplaatst: 6 Sep 2009 18:43

Wij moderators hebben besloten om er alsnog een slotje op te gooien.

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2010

Sponsor: BlueYellow

Sitemap