HTML-site forum

· Forums · Reactie · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips · FAQ
HTML-site forum / Sitecheck / Dnnsdesign
Schrijver Bericht
dnns
Forum Lid

321 posts
# Geplaatst: 12 Jun 2009 19:29

Mensen,

eindelijk is het zover mijn portfolio is af.

zouden jullie mijn site willen beoordelen?

hier is de link :dnnsdesign.

alvast bedankt.

Leander
Forum Lid

73 posts
# Geplaatst: 12 Jun 2009 19:37 · Aangepast door: Leander

Opzich wel goed ;)

Ook al zou ik bij je CV die sterren toch even wat anders in elkaar flansen. Als je een beetje met photoshop/illustrator om kan gaan kan je ook wel halve sterren en volle sterren maken met een transparante achtergrond?

Ook zou ik proberen om er misschien wat meer creativiteit er in te brengen. Het is tenslotte jou portofolio, dus moet ie ook een beetje naar jou stijl ogen?

Met het laatste worstel ik ook mee hoor ;)

dnns
Forum Lid

321 posts
# Geplaatst: 12 Jun 2009 19:50

whaha ok ja die sterren moet ik nog even veranderen zodat ze inlopen op de achtergrond;)

bedantk voor de reactie

Oo_dj_tm_oO
Forum Lid

1017 posts
# Geplaatst: 13 Jun 2009 08:15

Waarom het adress met sterretjes doen, als je het toch niet wil laten zien, haal het dan weg (had ik trouwens al een keer gezegd) ;)

Verder ziet het er wel mooi uit, maar probeer de achtergrond een andere kleur te geven, misschien zelfs wit!

Veel suc6 ;)

sthomas
Forum Lid

421 posts
# Geplaatst: 13 Jun 2009 10:26

Ik vind het een overzichtelijke site, alleen wel een beetje donker allemaal. Het is allemaal een beetje zwart/grijs/wit. Misschien is het mooi om er nog een felle kleur te gebruiken. Maar voor de rest wel een duidelijke site.

WEStudio
Forum Lid

976 posts
# Geplaatst: 13 Jun 2009 10:30

Ik vind de site een beetje depressief, donkere kleuren zijn niet meer van deze tijd. Tegenwoordig moet een goede website kleurrijk zijn, zonder meteen een explosie van kleuren. Een paar zachte, maar toch heldere tinten geel, groen of rood zouden je site geen kwaad doen, denk ik. Verder een (qua indeling) eenvoudige site, met een duidelijke navigatie.

RicardoDesigns
Forum Lid

451 posts
# Geplaatst: 22 Jun 2009 19:35

Eigenlijk als ik eerlijk moet zijn vindt ik de site niet erg mooi.

De header is leuk, maar dan het menu. Vreselijk.
Als je hem een leuke opbouw geeft, dat staat al leuker.

Bovendien is de tekst op je home pagina ook niet erg goed geschreven, niet erg professioneel.

Als je nou is eerst in photoshop een leuk design maakt en dan deze gaat uitwerken, dat is al een stuk mooier.

Aangezien ik aan de header zie (van Jdesign) dat je wel wat kunt.

Geef de menu een uistraling, je content een mooi vak, maar bovenal gebruik wat lichtere en bij elkaar passende kleuren.

Groeten,
Ricardo

dnns
Forum Lid

321 posts
# Geplaatst: 22 Jun 2009 21:22

@ricardo

bedankt voor je reactie

en die header bij jdesign die heeft een maat gemaakt:)

ben zelf nog niet echt goed in photoshop.

Johanuitdenhaag
Forum Lid

530 posts
# Geplaatst: 22 Jun 2009 22:34

Ikzelf vind de site wel oke. Ik zou alleen nooit times new roman gebruiken... eerder Verdana of Arial...

Reactie

Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Tekst onderstrepen  Afbeelding invoegen  Insert YouTube video  Link invoegen  html code invoeren  css code invoeren  php code invoeren   javascript code invoeren  Uitschakelen *Wat is dat?

» Naam  » Wachtwoord 
 Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2010

Sponsor: BlueYellow

Sitemap