HTML-site forum

· Forums · Reactie · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips · FAQ
HTML-site forum / Sitecheck / advies om bezoekers op site te houden
Schrijver Bericht
bramdiericx
Forum Lid

413 posts
# Geplaatst: 14 Mei 2009 21:47

Hallo,

Er komen genoeg bezoekers binnen op deze site http://www.ardochamps.com , maar helaas komen er weinig reservaties binnen.. Waarschijnlijk omdat de meeste bezoekers te snel terug weggaan?

Aan wat zou dit kunnen liggen? Of hebben jullie nog advies over de inhoud/layout van deze site?

Groeten,
Bram

DNA
Forum Lid

7747 posts
# Geplaatst: 14 Mei 2009 21:52

Quoting: bramdiericx

Aan wat zou dit kunnen liggen?

aan de prijzen? :p

dnns
Forum Lid

321 posts
# Geplaatst: 14 Mei 2009 22:26

ziet er niet "echt" uit als een profesioneel bedrijf die dingen verhuurd. misschien denken de mensen wel van als ik hier reserveer dan word ik opgelicht;)

kijk eens naar de grote reisbureau site's als tip.

DNA
Forum Lid

7747 posts
# Geplaatst: 14 Mei 2009 22:29

mwah, je hebt heel veel van deze sites die huisjes verhuren.
Dus zo heel raar vind ik het niet.
het is niet het mooiste design, maar daaraan ligt het niet.

het ligt gewoon puur aan de prijzen, aanbod en faciliteiten etc...

dnns
Forum Lid

321 posts
# Geplaatst: 14 Mei 2009 22:34

en duidelijkheid van de prijzen vind ik zelf

als ik kijk naar die tabellen dan kunnen die er veel meer uitschieten en duidelijker zodat mensen niet eerst moeten gaan kijken wat er precies instaat.

en dan vooral de energiekosten?

AppleFlap
Forum Lid

53 posts
# Geplaatst: 14 Mei 2009 23:01

Ja denk dat het ook aan de prijzen ligt.
Maar je weet ook niet wat in het verleden wel voor deze prijzen geboekt is. Dus kun je ook daar weer weinig over zeggen.
Plus je kunt ook keihard roepen nu: CRISIS! dan ben je er ook uit!

Verder kom ik uit de buurt van Maastricht en ja je doelgroep is echte Hollanders en nog verder het land in. Want wij kennen de plekken wel en gaan liever niet "zoveel" geld betalen voor relatief zo dichtbij even weg te zijn.

Nu de site,
Ik vind het design van de site niet echt mooi, hoeft het niet aan te liggen maar het kan zoveel mooier zeker als je mooie plaatjes kunt schieten in een regio als de ardennen. Als je een klein budget hebt voor aanpassingen zou ik als eerste een tekstschrijver naar de site laten kijken en miss. kunnen deze je site iets professioneler maken. Deze mensen kunnen vaker op een manier schrijven dat je ook echt zin hebt om dr naar toe te gaan.
Dit hoeft niet duur te zijn.
Als er dan nog een klein budget over is zou ik een nog niet zo'n ervaren fotograaf nemen voor een kleine update van de foto's.
De foto's die er nu opstaan zijn vrij slecht. het lijken wel sepia's. en zijn van plaatsen genomen dat ik niet onder de aandacht zou brengen.
Bijv. een keuken zonder plint eronder werkt niet in uw voordeel.

Nu ben ik zelf wel iemand die altijd op dit soort kleine dingen let.
Ik wil ook niet zeggen dat mijn idee de oplossing is. maar ik zou dat als eerste aanpakken.

AppleFlap
Forum Lid

53 posts
# Geplaatst: 15 Mei 2009 13:03

O ik wel wel nog even een post doen,
Kijk deze link eens.. Dit zal niet zo heel moeilijk zijn om te maken en vergelijk het verschil eens.
website

DNA
Forum Lid

7747 posts
# Geplaatst: 15 Mei 2009 13:39 · Aangepast door: DNA

Jullie vergelijken de site met hotel sites.
Dat is totaal niet wat zij doen.

Het ligt gewoon allemaal puur aan de prijzen en wat zij aanbieden. Daarnaast is er nu een crisis waarbij minder mensen op vakantie gaan.

yasmin__
Forum Lid

871 posts
# Geplaatst: 15 Mei 2009 17:14 · Aangepast door: yasmin__

Sorry ik wil je niet afkraken hoor, maar ik vind het er meer uitzien qua layout als een site waar je bijvoorbeeld info voor je spreekbeurt af kunt halen..

Zie je de site van Sunparks? zo'n stijl vind ik zelf iets serieuzer lijken:

http://www.sunparks.nl/NL/NL/home

diabolo
Forum Lid

1092 posts
# Geplaatst: 15 Mei 2009 17:18

Quoting: yasmin__

maar ik vind het er meer uitzien er meer uit qua layout als een site waar je bijvoorbeeld info voor je spreekbeurt af kunt halen..

Mooie zin.. :p

Maar ik vind het idd niet zo'n erg mooie site. Niet echt heel professioneel, en die tabelletjes van de kosten zijn heel erg onduidelijk. Het ziet er gewoon een beetje rommelig uit

DNA
Forum Lid

7747 posts
# Geplaatst: 15 Mei 2009 17:19 · Aangepast door: DNA

nogmaals, vergelijk de diensten...
Dit is vergelijken met een professioneel webdesign bureau met een parttime amateur webdesigner.

Het licht gewoon voornamelijk aan de prijzen, faciliteiten, crisis, foto's etc.
website is pas de laatste dader.

ik denk gewoon dat niet veel mensen zin hebben om naar de Ardennen te gaan. Mij trekt het bijvoorbeeld totaal niet.

yasmin__
Forum Lid

871 posts
# Geplaatst: 15 Mei 2009 17:26 · Aangepast door: yasmin__

Quoting: DNA

ik denk gewoon dat niet veel mensen zin hebben om naar de Ardennen te gaan. Mij trekt het bijvoorbeeld totaal niet.

Ja precies, Ardennen.. klinkt voor mij ook niet echt boeiend..

Marcel vd Weerd
Forum Lid

1217 posts
# Geplaatst: 15 Mei 2009 17:34

Survivallen/ mountainbiken in de Ardennen is vet hoor:P

DNA
Forum Lid

7747 posts
# Geplaatst: 15 Mei 2009 21:09

ja, maar dat heb ik na 1/2 dag(en) al gehad dan.

Marcel vd Weerd
Forum Lid

1217 posts
# Geplaatst: 16 Mei 2009 12:29

Mwah ja dat wel.

Ton van Lankveld
Forum Lid

258 posts
# Geplaatst: 16 Mei 2009 15:29 · Aangepast door: Ton van Lankveld

Muggenziften van mijn kant natuurlijk, maar als je in CSS een font opgeeft die uit meer dan 1 woord bestaat, dan behoort die tussen aanhalingstekens te staan. Anders kent de browser die niet.

css code
font-family: Lucida Sans, Arial, Helvetica, sans-serif;

Moet zijn;

css code
font-family: "Lucida Sans", Arial, Helvetica, sans-serif;

Bovendien zou ik eens kijken naar een reeks fonts (font stack) waarin ook fonts in zitten voor de Mac en Linux.

Details natuurlijk, maar alle beetjes helpen.

Reactie

Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Tekst onderstrepen  Afbeelding invoegen  Insert YouTube video  Link invoegen  html code invoeren  css code invoeren  php code invoeren   javascript code invoeren  Uitschakelen *Wat is dat?

» Naam  » Wachtwoord 
 Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2010

Sponsor: BlueYellow

Sitemap