HTML-site forum

· Forums · Reactie · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips · FAQ
HTML-site forum / Sitecheck / Nieuwe website bedrijf
Schrijver Bericht
Maarten64
Forum Lid

1421 posts
# Geplaatst: 8 Mar 2009 17:04

Roept u maar... volop in ontwikkeling.

Nog even niet in IE kijken haha, daar ligt het nog overhoop!

Aub geen bedrijfsnaam of url hier typen ivm met google, verder mag je op alles beoordelen!

KLIK

jwvos
Forum Lid

1392 posts
# Geplaatst: 8 Mar 2009 17:56

Bravo. Prachtige en overzichtelijke layout.
Mooi logo ook;)

Ga zo door;)

Johanuitdenhaag
Forum Lid

530 posts
# Geplaatst: 8 Mar 2009 19:47

Quoting: Maarten64

Aub geen bedrijfsnaam of url hier typen ivm met google, verder mag je op alles beoordelen

is dat nadelig voor je website? Wist ik niet!

marchoogstrate
Forum Lid

506 posts
# Geplaatst: 8 Mar 2009 19:52

duidelijke site, zag dat de tekst eenvoudig persoonlijk design beter in photoshop op crisp of smooth kunt zetten, is een beetje te scherp iig vind ik.

Maarten64
Forum Lid

1421 posts
# Geplaatst: 8 Mar 2009 20:30

Quoting: marchoogstrate

duidelijke site, zag dat de tekst eenvoudig persoonlijk design beter in photoshop op crisp of smooth kunt zetten, is een beetje te scherp iig vind ik.

Ja eigenlijk ben ik hier ook een beetje te vroeg mee gekomen. Die tekst heb ik namelijk uit het JPEG gehaald omdat mijn college nog de PSD heeft. Komt uiteindelijk dus goed. Sterker nog, het wordt dadelijk een flash animatie..

DNA
Forum Lid

7741 posts
# Geplaatst: 8 Mar 2009 22:37

hhmm...misschien is het ook tijd dat ik eens typo3 ga proberen.
Eens kijken wat andere CMSen te bieden hebben.
MODx werkt zeer goed, maar mis toch de vele plugins.

Maar goed, over de site.
Het ziet er zeer goed uit. Zelf ben ik helemaal niet van de donkere websites, maar dit is toch goed uitgewerkt.

Jammer is wel dat het logo er niet echt uitspringt. De "Slogan" trekt als eerste de aandacht. Weet niet of dat de bedoeling is.

Telefoonnummers vind ik wel erg groot nu. Nu staat het een beetje schreeuwerig bij. Zovan, bel ons nu gelijk! Soort van belspel, waar ook heel de tijd telefoonnummer in beeld is.

Jammer dat het contactformulier niet wat netter is uitgelijnd. De textarea is net wat korter dan de linkerzijde, waardoor het minder netter oogt.

In FF zie je in je main content rechts een klein stukje van de rest van de content, die nog moet schuiven. Het is 1px breed.

ff gewoon een vraagje. Waarom staat de kleurenswitcher, HOME en Blog div helemaal onderaan je source?

Het is allemaal een beetje mierenneuken, nog even de puntjes op de i zetten. En dan kan de vlag uit.

Maarten64
Forum Lid

1421 posts
# Geplaatst: 8 Mar 2009 22:47

Quoting: DNA

ff gewoon een vraagje. Waarom staat de kleurenswitcher, HOME en Blog div helemaal onderaan je source?

Ik hoef jouw toch geen SEO trucks meer te leren ;)

De meeste dingen die je noemt worden inderdaad nog aangepast, al krijg ik die ene pixel in de slider er maar niet uit... het is ook niet echt een consistente fout, soms wel soms niet..

egaTniv
Forum Lid

3780 posts
# Geplaatst: 9 Mar 2009 01:26

Quoting: Maarten64

Ik hoef jouw toch geen SEO trucks meer te leren ;)

SEO trucks ?

dinant
Forum Lid

41 posts
# Geplaatst: 9 Mar 2009 10:33

Ziet er goed uit, die schuifbalk bovenin vind ik vet, ik hou wel van dat soort dingen. En ik hou zelf juist wel van donkere sites. Een kritiekpuntje, niet lullig bedoeld hoor: de twee foto's verschillen wel een beetje van elkaar. De ene ziet er ubergestyled uit (beetje te) en de ander lijkt op een vakantiefoto. Vind ik persoonlijk niet heel strak. Misschien is er een mogelijkheid ergens tussenin.

Maarten64
Forum Lid

1421 posts
# Geplaatst: 9 Mar 2009 10:49

Quoting: dinant

De ene ziet er ubergestyled uit (beetje te) en de ander lijkt op een vakantiefoto.

Foto's veranderen inderdaad nog.. de 1 is inderdaad een persfoto en de 2de een vakantiefoto :)

Maarten64
Forum Lid

1421 posts
# Geplaatst: 9 Mar 2009 10:53

Quoting: egaTniv

SEO trucks ?

Interessant stuk... maar niet relevant. DNA vroeg naar de plaats van het menu in de code en niet naar de javascript. Wij zetten javascript altijd onderaan de pagina ivm met YSlow.

DNA
Forum Lid

7741 posts
# Geplaatst: 9 Mar 2009 13:26

Ja, dat ie de content eerder ziet dan menu? Dat hij het menu dat als een soort van sitemap ziet?

Maarten64
Forum Lid

1421 posts
# Geplaatst: 9 Mar 2009 21:20

Quoting: DNA

Ja, dat ie de content eerder ziet dan menu? Dat hij het menu dat als een soort van sitemap ziet?

Menu items als home en dergelijk zijn niet de belangrijkste content van de website. Deze kun je daarom het beste naar beneden zetten, de belangrijkste content eerst dus. Je kunt er ook een 'skip navigation' anchor voor gebruiken, google begrijpt dat. Lees hier meer..

Op topic.. ik heb het grote van de telnummers iets verkleint en het contactformulier passend gemaakt!

Maarten64
Forum Lid

1421 posts
# Geplaatst: 10 Mar 2009 19:55

Hij ies live.... mensen die nog commentaar hebben kunnen zich nog steeds melden!

Ik heb geen idee hoe het er uit ziet in IE6, hier komt een speciale css voor waarin een waarschuwing staat dat je je browser moet updaten.

KLIK

BaZz
Forum Lid

3619 posts
# Geplaatst: 11 Mar 2009 09:08

nice!

paar tikfouten in de css:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css21&warning=0&uri=http%3A%2F%2Fwww.emaux.nl%2F

En IE6 gaat redelijk over zijn giegel, maar is nog wel leesbaar.....

sitebuilder
Forum Lid

146 posts
# Geplaatst: 23 Mei 2009 21:35

Erg netjes,

Dit is een van de weinige sites hier die ik echt mooi vind.

Ga vooral zo door!

dnns
Forum Lid

321 posts
# Geplaatst: 24 Mei 2009 02:17

Emaux Online Business - Heggeroosstraat 26 - 5925BH Venlo
KvK 14106954 - BTW NL 820030302B01 - XHTML en CSS valid - ©2009

dat staat onderin de site misschien heel iets naar boven zetten 2 px dan leest het makkelijker.

AppleFlap
Forum Lid

53 posts
# Geplaatst: 24 Mei 2009 02:30

To dnns:

Wat ben jij grappig zeg! Eikel!

In zijn eerste post vraagt hij toch om dit niet te noemen?
Je had ook gewoon bedrijf gegevens of footer kunnen typen dat had hij het echt wel begrepen!

Ik vind je gewoon een L*L

Maarten de site ziet er netjes uit.. vooral het onderdeel dat je de achtergrond kleuren kunt veranderen vind ik een plus!
Miss. nog 2 pagina's met meer info over de personen!
Nice work!

DNA
Forum Lid

7741 posts
# Geplaatst: 24 Mei 2009 02:43 · Aangepast door: DNA

AppleFlap
Je mag wel wat minder flamen...
Je kan het ook gewoon zeggen..

Oo_dj_tm_oO
Forum Lid

1017 posts
# Geplaatst: 24 Mei 2009 08:59

Jezus appelflap, wat ben jij toch een.. Tja.. Appelflap. Komop zeg, je kan het ook gewoon rustig zeggen, je hoeft niet te gaan "flamen' zoals dna al zij.

Ontopic:
Hele mooie site, echt zo web 2.0, daar hou ik wel van ;)
Die kleurenswitcher is ook leuk gedaan. Die footer vind ik alleen zo er niet bij horen, misschien kan je die ook nog in een soort van div maken?

Maarten64
Forum Lid

1421 posts
# Geplaatst: 24 Mei 2009 12:18

Lol... ik ben inmiddels zover met de SEO van de website dat ik hoop dat het niet meer uitmaakt :)

Hij is inmiddels al een tijdje af... IE6 heeft nu een waarschuwing ect..

DMWeijers
Moderator

2196 posts
# Geplaatst: 24 Mei 2009 21:44

@Appleflap, waarom zo flamen, krijg je geheid problemen mee..

@Maarten, ik vind het een zeer mooie site. Het enige minpunt eigenlijk is dat de heading kleuren enz niet mee switchen met de achtergrondkleur, misschien had je dit ook nog kunnen doen.
Je footer had idd wel een beetje meer margin-bottom mogen hebben
Ook is het jammer dat je achtergrond op sommige plaatsen "afgeknipt" word, hier had je misschien een soort van fade kunnen plaatsen.

yasmin__
Forum Lid

871 posts
# Geplaatst: 25 Mei 2009 02:44

prachtige site

netherlandsmarine
Forum Lid

51 posts
# Geplaatst: 28 Mei 2009 20:39

ik vind hem echt masterlijk mooi. Heel erg rustig en toch overzichtelijk desgin. En vaak heb je site's waarbij je een keuze krijgt voor de achtergrond kleur. En vaak als je een andere kleur pakt krijg je echt iets lelijks, maar bij deze vind ik alle drie de kleuren echt bij elkaar passen!

Reactie

Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Tekst onderstrepen  Afbeelding invoegen  Insert YouTube video  Link invoegen  html code invoeren  css code invoeren  php code invoeren   javascript code invoeren  Uitschakelen *Wat is dat?

» Naam  » Wachtwoord 
 Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2010

Sponsor: BlueYellow

Sitemap