HTML-site forum

· Forums · Reactie · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips · FAQ
HTML-site forum / (X)HTML / Tags als tekst gebruiken
Schrijver Bericht
Takuainika
Forum Lid

122 posts
# Geplaatst: 12 Apr 2010 21:48

Op mijn website ben ik html tutorials aan het toevoegen maar de tags bijvoorbeeld <head> verschijnen er niet. <blockquote> helpt zelfs niet. En "<head>" werkt niet, wat moet ik nu doen?

egaTniv
Forum Lid

3780 posts
# Geplaatst: 12 Apr 2010 21:55 · Aangepast door: egaTniv

Quoting: Takuainika

Op mijn website ben ik html tutorials aan het toevoegen maar de tags bijvoorbeeld <head> verschijnen er niet. <blockquote> helpt zelfs niet. En "<head>" werkt niet, wat moet ik nu doen?

jezelf afvragen of je wel bekend genoeg bent om html tuts te plaatsen :D

Maar kan je eens een linkje geven naar de pag met het probleem?

EDIT

ipv < en > etc typ je
&lt; en &gt;

Takuainika
Forum Lid

122 posts
# Geplaatst: 12 Apr 2010 21:59

Daar gaat het nu niet om, ik wil het gewoon even voor de lol posten.

Maar ik hoef geen link maar te geven want je hebt het antwoord al gegeven.

Ty :)

egaTniv
Forum Lid

3780 posts
# Geplaatst: 12 Apr 2010 22:07

yw

Waldio
Forum Lid

990 posts
# Geplaatst: 13 Apr 2010 07:13

Je kan ook alleen < deze veranderen in &lt; en > deze gewoon zo neerzetten dus bijv.:
&lt;head>

En als je hem tussen de <code> tag plaatst zit er ook nog eens mooi uit.

DMWeijers
Moderator

2196 posts
# Geplaatst: 13 Apr 2010 14:37

Quoting: Waldio

Je kan ook alleen < deze veranderen in &lt; en > deze gewoon zo neerzetten dus bijv.:
&lt;head>

Zou dat in iedergeval niet doen. Heb je nooit zo'n vierkantje gezien? Of zo'n zwart bolletje met een vraagteken erin? Dat komt omdat mensen karakters als 'í', '@' etc gewoon intypen in hun html, terwijl deze vervangen moeten worden door de ampersand tags. Dus om risico's te voorkomen zou ik gewoon &gt; blijven gebruiken :)

Reactie

Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Tekst onderstrepen  Afbeelding invoegen  Insert YouTube video  Link invoegen  html code invoeren  css code invoeren  php code invoeren   javascript code invoeren  Uitschakelen *Wat is dat?

» Naam  » Wachtwoord 
 Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2010

Sponsor: BlueYellow

Sitemap