HTML-site forum

· Forums · Reactie · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips · FAQ
HTML-site forum / (X)HTML / Meta Tag keywords
Schrijver Bericht
John011
Forum Lid

31 posts
# Geplaatst: 23 Jun 2009 06:10

Meta Tag keywords

Nou die wilde ik even bold zetten gezien dat ik nu eigenlijk al een beetje te vaak ben tegen gekomen bij meta tag onderzoekers dat de ene zegt dat je veel te weinig hebt terwijl de andere zegt ho stop error je hebt veel te veel. op den duur heb je bijna niets er meer instaan, en dan komt er wel het volgende erbij dat je dus een veel te laag % hebt behaald die wellicht alsnog door een bepaalde zoekmachine jouw pagina hierdoor afwijst.

Ik zou graag eens willen weten van een expert hierin dat hoeveel karakters en hoeveel woorden er in een Meta keyword tag mag staan. Ik zou zeggen barst maar los, ik ben benieuwd hoeveel mensen andere antwoorden hierop geven.

BaZz
Forum Lid

3216 posts
# Geplaatst: 23 Jun 2009 12:54

niet te veel, soms zie je 15 regels ofzo: lijkt me onzinnig

zelf doe ik max rond de 25 (heb ooit ergens gelezen dat sommige databases alleen de eerste 256 tekens lezen, geen idee of het waar is)

lees ook:
http://www.html-site.nl/forum/22_12244_0.html

DNA
Forum Lid

7154 posts
# Geplaatst: 23 Jun 2009 13:38

Title
-Verschijnt in de titelbalk van de browser.
-Zeer belangrijk voor zoekmachine.
- Goed leesbare zin
-70 tot 100 karakters (incl. spaties)
-Geen domeinnaam in Title
-Gebruik niet (alleen) bedrijfsnaam

Description Beschrijving van de pagina.
-Verschijnt vaak bij de zoekresultaten.
-Zeer belangrijk voor zoekmachine.
- Redelijk leesbare zin.
- 8 á 10 woorden min.
- 25 á 30 woorden max.
- 100 á 150 karakters max.

Keywords Zoekwoorden
-Gebruik alleen door zoekmachine
-Nauwelijks belangrijk voor zoekmachine.
- 380 karakers max.
-zoekwoorden moeten terugkomen in body van de pagina!
- Scheid zoekwoorden door komma.
- Gebruik niet alleen enkele zoekwoorden, maar ook combinaties van zoekwoorden.
- Ieder individueel zoekwoord nooit meer dan drie keer in gehele keywords-lijst laten voorkomen.

Voor google is iig keywords totaal niet belangrijk. Dat wordt echt al jaren genegeerd.

klaas011
Forum Lid

27 posts
# Geplaatst: 20 Sep 2009 19:04 · Aangepast door: klaas011

@DNA

Even een correcte aanvullen op je schrijven van je die namelijk niet echt blijkt te kloppen.

Ik zal achter jouw geschreven even met hoofdletters het juiste antwoord gegeven

Title
-Verschijnt in de titelbalk van de browser. (KLOPT)

-Zeer belangrijk voor zoekmachine. (KLOPT)

- Goed leesbare zin (KLOPT, VOORKOM WOORDEN ZOALS "EN" GEBRUIK HIERVOOR "&" SCHEELT EEN KARAKTER ZOALS DAT HET WOORD "EN" EEN STOPWOORD IS DIE OOK IN JE TEKST TERUG KOMT EN DAARDOOR WORD VERSTERKT. IEDER ONZINNIGE WOORD KAN JE WEER BETER GEBRUIKEN VOOR EEN STERK PERFECT KEYWORD AANGAANDE JOUW PRODUCT )

-70 tot 100 karakters (incl. spaties) (FOUT, ER MOGEN MAAR 60 A 65 KARAKTERS IN DE TITLE TAG STAAN. ALS JE HOGER DAN 65 KARAKTERS GAAT ZAL BIJVOORBEELD GOOGLE JOUW LAGER INDEXEREN, EN ALS OPLOSSING GEEFT GOOGLE NA DE 65 ALLEEN MAAR ....... )

-Geen domeinnaam in Title( CORRECT, GEZIEN DAT HET ONGELOOFLIJK ZONDE IS VAN JE KEYWORDS DIE JE DAARVOOR BETER KAN GEBRUIKEN DIE GERELATEERD ZIJN MET JOUW PRODUCT.)

-Gebruik niet (alleen) bedrijfsnaam (KLOPT EN EVEN EEN AANVULLING HIEROP. DAT WANNEER JE EEN PRODUCT AANBIED ZOALS EEN CURSUS HONDEN TRAINING, DAN MOET JE OOK ACHTERAAN JE WOONPLAATS ZOALS PROVINCIE ERAAN TOEVOEGEN. ERG HANDIG OM TERUG GEVONDEN TE WORDEN WAAR JIJ DIE CURSUS HONDEN TRAINING GEEFT.)

Description Beschrijving van de pagina.
-Verschijnt vaak bij de zoekresultaten. (KLOPT)

-Zeer belangrijk voor zoekmachine. (KLOPT)

- Redelijk leesbare zin. (KLOPT, EN MAAK ZOVEEL MOGELIJK GEBRUIK VAN KEYWORDS DIE JE LATER OOK WEER IN JOUW TEKST BESCHRIJVING GEBRUIKT.)

(OP HET STUK HIERONDER NEEM IK AAN DAT JE BEDOELD AANGAANDE DENSITEIT ?. MAAR VOOR DE GOEDE ORDE EVEN EEN AANVULLING OP DIT GEHEEL. IN JOUW BESCHRIJVING MAG JE 140 - 200 karakters GEBRUIKEN INCL SPATIES)
- 8 á 10 woorden min.
- 25 á 30 woorden max.
- 100 á 150 karakters max.

Keywords Zoekwoorden
-Gebruik alleen door zoekmachine (LOGIES)

-Nauwelijks belangrijk voor zoekmachine. (LOGIES)

- 380 karakers max. (FOUT JE MAG 1000 karakters keywords INCL SPATIES GEBRUIKEN)

-zoekwoorden moeten terugkomen in body van de pagina! (KLOPT)

- Scheid zoekwoorden door komma.(KLOPT)

- Gebruik niet alleen enkele zoekwoorden, maar ook combinaties van zoekwoorden.( KLOPT EN ALS JE PERFECT KEYWORDS WILT HEBBEN DIE ALLEEN OP JOUW PRODUCT GERELATEERD ZIJN, DAN KAN JE BETER EVEN KIJKEN BIJ Hulpprogramma voor zoekwoorden EN KIES NIET DE HOOGSTE ZOEK KEYWORD GEZIEN DAT JE NAMELIJK NIET TEGENOP TE CONCURREREN VALT. DAARNA GA JE NAAR KEYWORD COMBINATION OM ALLE WOORDEN TE COMBINEREN MET OPLOS WOORDEN. DOOR OPLOS WOORDEN TE GEBRUIKEN NAAST JE PRODUCT KRIJG JE WEER NIEUWE KEYWORDS ERBIJ. VOORBEELD OPLOS WOORDEN: HELP, ADVIEZEN, FORUM, WORKSHOP, ENS ENS ENS)

- Ieder individueel zoekwoord nooit meer dan drie keer in gehele
keywords-lijst laten voorkomen. (KLOPT)

DNA
Forum Lid

7154 posts
# Geplaatst: 20 Sep 2009 23:34

Hoe weet ik dat jij gelijk hebt dan?
Enne, wat voor zin heeft het om op iets te reageren wat correct is? :\

klaas011
Forum Lid

27 posts
# Geplaatst: 21 Sep 2009 01:07 · Aangepast door: klaas011

Nou dat wanneer je correcte antwoorden neer plaatst zal dit ook schelen voor andere members. Dat wanneer er keer op keer afgeweken wordt zal de uitkomst erop neer komen dat die later helemaal niet eens correct blijken te zijn.

En aangaande de aantal karakters blijkt mij wel logies dat als je exact weet hoeveel karakters je kunt en mag gebruiken om juist gebruik ervan te maken voor een perfect keyword zoals omschrijving.

Daarnaast lijkt het mij wel handig dat wanneer je een antwoord geeft naar andere, dat je ook bijvoorbeeld omschrijft waarom en er zelf zeker van bent dat het klopt. dat was dan ook even de reden om een aanvulling erop te geven op bepaalde antwoorden die niet klopte die er worden beschrven

DNA
Forum Lid

7154 posts
# Geplaatst: 21 Sep 2009 01:18

Quoting: klaas011

En aangaande de aantal karakters blijkt mij wel logies dat als je exact weet hoeveel karakters je kunt en mag gebruiken om juist gebruik ervan te maken voor een perfect keyword zoals omschrijving.

maar zoals ik al zei, waar zijn je bronnen hiervoor dan?
Als ik hierop zoek, kom ik toch meer in de buurt van mijn getallen dan die van jou.

klaas011
Forum Lid

27 posts
# Geplaatst: 21 Sep 2009 02:10

Beschrijving (description) Limiet aan het aantal karakters - Google laat momenteel 160 karakters zien, Yahoo! 165 en MSN meer dan 200. Schrijf uw description altijd voor de kleinste (Google dus) met maximaal 160 karakters inclusief spaties;

Goed als wij dan diverse websites gaan bezoeken zal je er snel achter komen dat alle karakters of woorden verschillend worden omschreven dat hoeveel je mag gebruiken. Ga google en zie de resultaten ervan dat hoeveel verschillende aantal aan karakters wordt opgegeven. Echter zodra je google zelf aanschrijft en hun exact vraag wat en hoeveel krijg je dus het resultaat die ik had beschreven.

Reactie

Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Tekst onderstrepen  Afbeelding invoegen  Insert YouTube video  Link invoegen  html code invoeren  css code invoeren  php code invoeren   javascript code invoeren  Uitschakelen *Wat is dat?

» Naam  » Wachtwoord 
 Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: gasten - 3 / leden - 3 [ vlerknozem, Sebastiaan Franken, BaZz ]
Meeste gebruikers online: 20 op 10 Mar 2010 16:10 gasten - 15 / leden - 5

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2010

Sponsor: BlueYellow

Sitemap

Hoe maak ik mijn website succesvol?

Naam:

Email: