| Schrijver |
Bericht |
samuel6666 Forum Lid
10 posts |
# Geplaatst: 13 Mar 2010 15:48
Hoe kan ik mensen naar mijn website laten komen zonder dat ik adverteer? En hoe lang duurt het ongeveer dat een hoop mensen op je website blijven komen? alvast bedankt voor beantwoorden.
|
| |
|
joren Moderator
3860 posts |
# Geplaatst: 13 Mar 2010 16:09
1) meld je website aan bij google
2) doe aan link ruil, laat jouw link op andere website's met het zelfde onderwerp plaatsen, als tegen presatie plaats jij die van de desbetreffende website op jouw website. Best eerst wel even contact opnemen met de eigenaar of hij mee doet natuurlijk.
Succes..
|
samuel6666 Forum Lid
10 posts |
# Geplaatst: 13 Mar 2010 16:39
bedankt voor je reactie, maar tip 2 vindt ik niet zo handig want ik wil niet me site vol met links
|
Sebastiaan Franken Moderator
3847 posts |
# Geplaatst: 13 Mar 2010 17:11
Quoting: samuel6666 maar tip 2 vindt ik niet zo handig want ik wil niet me site vol met links
Linkpagina?
|
samuel6666 Forum Lid
10 posts |
# Geplaatst: 13 Mar 2010 17:26
ja maar dat wil ik juist niet hebben
|
131 Forum Lid
66 posts |
# Geplaatst: 13 Mar 2010 17:28
je website aanmelden bij google is wel een goeie optie, verder zou ik t echt niet weten
|
Sebastiaan Franken Moderator
3847 posts |
# Geplaatst: 13 Mar 2010 17:29 · Aangepast door: Sebastiaan Franken
Quoting: samuel6666 ja maar dat wil ik juist niet hebben
ALs je dan ook even uitlegt waarom niet. Ik zie er het slechte niet van in hoor, zeker niet als je niet wilt adverteren.
Quoting: 131 je website aanmelden bij google is wel een goeie optie, verder zou ik t echt niet weten
Waarom een tip geven die al gegeven is?
|
sthomas Forum Lid
399 posts |
# Geplaatst: 13 Mar 2010 17:54
Hier staan een paar tips..
http://www.mijnhomepage.nl/google/ingoogle.php
|
samuel6666 Forum Lid
10 posts |
# Geplaatst: 13 Mar 2010 18:52
bedankt voor jullie tips ik ga mischien wel een linkpagina maken, het helpt natuurlijkaltijd
|
DMWeijers Moderator
2088 posts |
# Geplaatst: 13 Mar 2010 20:38
Hmms, goede content maken zodat mensen ook een reden zien om naar je site toe te komen, en nog belangrijker, terug te komen.
|
FMJ Forum Lid
874 posts |
# Geplaatst: 13 Mar 2010 22:37
Dmv een sitecheck op dit forum
|
Maarten64 Forum Lid
1386 posts |
# Geplaatst: 14 Mar 2010 11:18
Dit is natuurlijk een beetje een domme vraag. Als je een winkel begint komen er dan mensen als je er niets in hebt staan dat mensen interessant vinden en niet adverteert?
Een website is niet anders als een winkel. Eerste zorg je voor een goede locatie (Dus domeinnaam), daarna zorg je voor een correcte uitstraling en opbouw (code) en dan zul je toch echt moeten gaan adverteren wil je meer mensen binnenhalen dan de personen die er toevallig langskomen.
|
PeterP Forum Lid
63 posts |
# Geplaatst: 16 Mar 2010 17:35
je zou ook hier eens kunnen kijken.
http://www.gratiswebsitepromotie.nl/
Heb het zelf niet geprobeerd,maar heb er positieve dingen over gehoord.
Misschien is er op dit forum iemand die er mee gewerkt heeft?
|
fijnegevoel Forum Lid
3 posts |
# Geplaatst: 25 Mar 2010 17:28
Ik zou overal een link plaatsen op website waar je mag een gratis link plaatsen zonder retour link verder door vertellen.
|
PeterP Forum Lid
63 posts |
# Geplaatst: 28 Mar 2010 12:04
Quoting: fijnegevoel Ik zou overal een link plaatsen op website waar je mag een gratis link plaatsen zonder retour link verder door vertellen.
Wat is dat voor rare zin?
Bedoel je;
Ik zou op elke website een link plaatsen,zolang ze geen retourlink vragen ?
|
Maarten64 Forum Lid
1386 posts |
# Geplaatst: 28 Mar 2010 14:37
Wat hij bedoeld is dat een 'one-way' link meer waarde heeft dan een 'two-way' link. Met andere woorden, zorg dat jouw website op veel andere websites staat maar dat je hen niet teruglinkt. Hierdoor stijgt het 'aanzien' van de website in Google waardoor je waarschijnlijk meer traffic genereert.
|
PeterP Forum Lid
63 posts |
# Geplaatst: 29 Mar 2010 07:37
Quoting: Maarten64 Wat hij bedoeld is dat een 'one-way' link meer waarde heeft dan een 'two-way' link. Met andere woorden, zorg dat jouw website op veel andere websites staat maar dat je hen niet teruglinkt. Hierdoor stijgt het 'aanzien' van de website in Google waardoor je waarschijnlijk meer traffic genereert.
Dat begrijp ik,maar waarom schrijft hij dat niet gewoon in een normale nederlandse zin ?
|
PeterP Forum Lid
63 posts |
# Geplaatst: 29 Mar 2010 14:04 · Aangepast door: PeterP
Hebben jullie ervaring met onderstaande site ?
Gratiswebsitepromotie.nl
|