HTML-site forum

· Forums · Reactie · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips · FAQ
HTML-site forum / Beginners / bezoekers naar website trekken
Schrijver Bericht
samuel6666
Forum Lid

10 posts
# Geplaatst: 13 Mar 2010 15:48

Hoe kan ik mensen naar mijn website laten komen zonder dat ik adverteer? En hoe lang duurt het ongeveer dat een hoop mensen op je website blijven komen? alvast bedankt voor beantwoorden.

joren
Moderator

3860 posts
# Geplaatst: 13 Mar 2010 16:09

1) meld je website aan bij google
2) doe aan link ruil, laat jouw link op andere website's met het zelfde onderwerp plaatsen, als tegen presatie plaats jij die van de desbetreffende website op jouw website. Best eerst wel even contact opnemen met de eigenaar of hij mee doet natuurlijk.

Succes..

samuel6666
Forum Lid

10 posts
# Geplaatst: 13 Mar 2010 16:39

bedankt voor je reactie, maar tip 2 vindt ik niet zo handig want ik wil niet me site vol met links

Sebastiaan Franken
Moderator

3847 posts
# Geplaatst: 13 Mar 2010 17:11

Quoting: samuel6666

maar tip 2 vindt ik niet zo handig want ik wil niet me site vol met links

Linkpagina?

samuel6666
Forum Lid

10 posts
# Geplaatst: 13 Mar 2010 17:26

ja maar dat wil ik juist niet hebben

131
Forum Lid

66 posts
# Geplaatst: 13 Mar 2010 17:28

je website aanmelden bij google is wel een goeie optie, verder zou ik t echt niet weten

Sebastiaan Franken
Moderator

3847 posts
# Geplaatst: 13 Mar 2010 17:29 · Aangepast door: Sebastiaan Franken

Quoting: samuel6666

ja maar dat wil ik juist niet hebben

ALs je dan ook even uitlegt waarom niet. Ik zie er het slechte niet van in hoor, zeker niet als je niet wilt adverteren.
Quoting: 131

je website aanmelden bij google is wel een goeie optie, verder zou ik t echt niet weten

Waarom een tip geven die al gegeven is?

sthomas
Forum Lid

399 posts
# Geplaatst: 13 Mar 2010 17:54

Hier staan een paar tips..
http://www.mijnhomepage.nl/google/ingoogle.php

samuel6666
Forum Lid

10 posts
# Geplaatst: 13 Mar 2010 18:52

bedankt voor jullie tips ik ga mischien wel een linkpagina maken, het helpt natuurlijkaltijd

DMWeijers
Moderator

2088 posts
# Geplaatst: 13 Mar 2010 20:38

Hmms, goede content maken zodat mensen ook een reden zien om naar je site toe te komen, en nog belangrijker, terug te komen.

FMJ
Forum Lid

874 posts
# Geplaatst: 13 Mar 2010 22:37

Dmv een sitecheck op dit forum

Maarten64
Forum Lid

1386 posts
# Geplaatst: 14 Mar 2010 11:18

Dit is natuurlijk een beetje een domme vraag. Als je een winkel begint komen er dan mensen als je er niets in hebt staan dat mensen interessant vinden en niet adverteert?

Een website is niet anders als een winkel. Eerste zorg je voor een goede locatie (Dus domeinnaam), daarna zorg je voor een correcte uitstraling en opbouw (code) en dan zul je toch echt moeten gaan adverteren wil je meer mensen binnenhalen dan de personen die er toevallig langskomen.

PeterP
Forum Lid

63 posts
# Geplaatst: 16 Mar 2010 17:35

je zou ook hier eens kunnen kijken.

http://www.gratiswebsitepromotie.nl/

Heb het zelf niet geprobeerd,maar heb er positieve dingen over gehoord.
Misschien is er op dit forum iemand die er mee gewerkt heeft?

fijnegevoel
Forum Lid

3 posts
# Geplaatst: 25 Mar 2010 17:28

Ik zou overal een link plaatsen op website waar je mag een gratis link plaatsen zonder retour link verder door vertellen.

PeterP
Forum Lid

63 posts
# Geplaatst: 28 Mar 2010 12:04

Quoting: fijnegevoel

Ik zou overal een link plaatsen op website waar je mag een gratis link plaatsen zonder retour link verder door vertellen.

Wat is dat voor rare zin?

Bedoel je;

Ik zou op elke website een link plaatsen,zolang ze geen retourlink vragen ?

Maarten64
Forum Lid

1386 posts
# Geplaatst: 28 Mar 2010 14:37

Wat hij bedoeld is dat een 'one-way' link meer waarde heeft dan een 'two-way' link. Met andere woorden, zorg dat jouw website op veel andere websites staat maar dat je hen niet teruglinkt. Hierdoor stijgt het 'aanzien' van de website in Google waardoor je waarschijnlijk meer traffic genereert.

PeterP
Forum Lid

63 posts
# Geplaatst: 29 Mar 2010 07:37

Quoting: Maarten64

Wat hij bedoeld is dat een 'one-way' link meer waarde heeft dan een 'two-way' link. Met andere woorden, zorg dat jouw website op veel andere websites staat maar dat je hen niet teruglinkt. Hierdoor stijgt het 'aanzien' van de website in Google waardoor je waarschijnlijk meer traffic genereert.

Dat begrijp ik,maar waarom schrijft hij dat niet gewoon in een normale nederlandse zin ?

PeterP
Forum Lid

63 posts
# Geplaatst: 29 Mar 2010 14:04 · Aangepast door: PeterP

Hebben jullie ervaring met onderstaande site ?

Gratiswebsitepromotie.nl

Reactie

Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Tekst onderstrepen  Afbeelding invoegen  Insert YouTube video  Link invoegen  html code invoeren  css code invoeren  php code invoeren   javascript code invoeren  Uitschakelen *Wat is dat?

» Naam  » Wachtwoord 
 Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2010

cursus html

Sponsor: BlueYellow

Sitemap