HTML-site forum

· Forums · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips · FAQ
HTML-site forum / Vraag en aanbod (Alleen lezen) / Idee voor een winstgevende site
Schrijver Bericht
bart kuijer
Forum Lid

2 posts
# Geplaatst: 15 Jan 2008 10:01

Ik zoek een IT-er die interesse heeft om in zijn onderneming een nieuw project aan te pakken. De bedoeling is dat zij/hij voor dit project een nieuwe website bouwt, beheert en exploiteert, uitgaand van een idee als door mij beschreven. Het idee is, voor zover bekend, uniek, kan zeer winstgevend worden en kan wereldwijd worden toegepast. Met degene die ik daarvoor als meest geschikt zie, wil ik een contract afsluiten. Ik vraag geen koopbedrag voor mijn idee; wel wil ik een percentage van de door deze site gerealiseerde opbrengsten.
Gewenst profiel:
* ervaring in het ontwikkelen/beheren van websites en databases;
* representatief, zowel schriftelijk als mondeling;
* bij voorkeur ervaring/affiniteit in/met de kledingbranche;
* goede marketing kwaliteiten.

Interesse? Stuur een e-mail waarin u over uw kennis en ervaring op dit gebied aan infocient@kpnplanet.nl

Maarten64
Forum Lid

1421 posts
# Geplaatst: 15 Jan 2008 17:21

Als het idee zo geweldig is waarom laat je dan niet gewoon een website bouwen en beheer je het zelf? Die 5.000 euro die je kwijt bent aan de website heb je zo terug verdient toch? Of ben je niet echt zeker dat het gaat werken?

bart kuijer
Forum Lid

2 posts
# Geplaatst: 15 Jan 2008 17:33

Maarten,
Ik begrijp je reactie. Maar wat zou jij doen als je, zoals ik, 70 jaar bent? Dan hoeft het allemaal niet meer zo. Met 35 jaar automatiserings-ervaring blijft de interesse nog wel, en vind ik het nog steeds boeiend, maar wil geen verplichtingen; zolang ik het nog kan, ga ik liever af en toe reizen: er is nog zoveel dat ik zien wil.....

Rope
Forum Lid

984 posts
# Geplaatst: 15 Jan 2008 18:00

Quoting: bart kuijer

Maar wat zou jij doen als je, zoals ik, 70 jaar bent?

Wouw. Dan heeft u een voorsprong van 51 jaar op me. Ik ben wel geïntresseerd in nieuwe idëen echter mijn ervaring is dermate gelimiteerd in web-design/development dat ik bang ben weinig inbreng te kunnen leveren.

Maarten64
Forum Lid

1421 posts
# Geplaatst: 16 Jan 2008 17:37

Beste Bart,

Ik heb wellicht interesse, maar dan zul je me wel iets meer moeten vertellen over je idee. Dit kan via mijn e-mailadres en hoeft hier niet openbaar (neem aan dat je je idee niet op internet wil strooien).

* Ik heb een onderneming
* Ervaring met websites bouwen
* Opleiding Marketing Communicatie afgerond (MBO
* Studeer momenteel Communicatie op HBO te eindhoven
* Geen ervaring met kledingbrache, wel toevallig website gebouwd voor kleding winkel

Voor de duidelijkheid: Ik ben niet op zoek naar een website waaraan 40 uur per week gewerkt wordt, onderhoud is geen probleem mits het gedaan kan worden naast studie/werk.

Contact opnemen kan via info(at)mmwebdesign(punt)eu

Mvg, Maarten

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2010

Sponsor: BlueYellow

Sitemap