| Schrijver |
Bericht |
S A Mik Forum Lid
10 posts |
# Geplaatst: 9 Feb 2010 12:06 · Aangepast door: S A Mik
Per 5 februari 2010 hebben wij besloten om ook gratis webhosting aan te bieden. De bedoeling van ons Gratis Hosting pakket is om mensen kennis te laten maken met onze webhosting (maar mag ook voor andere doeleinden gebruikt worden). Dit pakket bevalt alle functies die onze andere pakketten hebben, alleen is deze dat beperkt in webruimte, dataverkeer, mailadressen, MySQL databases en FTP accounts.
Hier vindt u de Gratis Hosting aanbieding.
Hier vindt u het bestelformulier.
|
| |
|
PaulG Forum Lid
195 posts |
# Geplaatst: 9 Feb 2010 15:26
www . xxx . 247-hosting . nl
inclusief domeinextentie (.nl, .be, etc.) Heeft u al gecontroleerd of het gewenste domeinnaam nog beschikbaar is? Klik hier om het te controleren.
Dit stukje tekst op de website is niet van toepassing lijkt me voor het gratis pakket!?
|
S A Mik Forum Lid
10 posts |
# Geplaatst: 9 Feb 2010 16:12
Heb het aangepast. Bedankt voor het melden.
|
Oo_dj_tm_oO Forum Lid
1017 posts |
# Geplaatst: 9 Feb 2010 18:42 · Aangepast door: Oo_dj_tm_oO
Jullie zitten bij OVH toch (als ik jullie netwerk bekijk, ik ken maar 1 provider met 750gbps kapiciteit). Dat is nou niet echt de plek waar je je website wil hosten (meest overbelaste netwerk van in ieder geval europa), maar voor gratisch is het altijd leuk natuurlijk :)
|
S A Mik Forum Lid
10 posts |
# Geplaatst: 9 Feb 2010 19:36
Hallo DJ TM,
Nee, wij zitten niet bij OVH.
|
Oo_dj_tm_oO Forum Lid
1017 posts |
# Geplaatst: 9 Feb 2010 19:49 · Aangepast door: Oo_dj_tm_oO
Welke provider zitten jullie dan als ik vragen mag?
(ik dacht toch echt dat ovh de enige was met 750GBps)
EDIT: ik zie het al, leaseweb ;). Gebruiken jullie dedicated servers of colocation?
|
S A Mik Forum Lid
10 posts |
# Geplaatst: 9 Feb 2010 20:19
Waar zit je op te zoeken dan, want je zit er volledig naast :-)
|
Maarten64 Forum Lid
1386 posts |
# Geplaatst: 9 Feb 2010 20:55
Neostrada... zie whois
Overigens betekend dat dat meneer 25 euro per maand vraagt voor een pakket dat hij inkoopt voor 1 euro per maand. (Maargoed, er vanuit gaande dat de service goed is hoor je mij niet klagen).
|
DNA Forum Lid
7709 posts |
# Geplaatst: 9 Feb 2010 20:59 · Aangepast door: DNA
Dus ze gebruiken een reseller? En dat verkopen ze weer als nieuwe hosting? wtf :p
Dit maakt niks uit voor gratis pakketten, maar de betaalde... :p
|
Maarten64 Forum Lid
1386 posts |
# Geplaatst: 9 Feb 2010 21:04 · Aangepast door: Maarten64
Oh maar ik ken genoeg bedrijven die hosting aanbieden via resellerpakketten. Sterker nog, ik denk dat het zelf een meerderheid is tegenwoordig aangezien lang niet alle hostingbedrijven eigen servers kunnen betalen of de kennis hebben ze te onderhouden.
Overigens verbaast het me dat niemand dit eerder ontdekte.. zelfs de pakketspecificaties zijn 1-op-1 gekopieerd.
Vind alleen de prijs een beetje grof... je geeft een klant 1-euro-hosting voor een aanzienlijk hogere prijs.
EDIT:
Overigens even een juridisch puntje: Je hebt op je website letterlijk de algemene voorwaarden van Neostrada (inclusief hun Holdingnaam 'NIS') gekopierd... ik denk niet dat ze daar blij mee zullen zijn.
EDIT 2:
Ik kan jullie ook nergens vinden in het KVK Handelsregister? Ben je überhaupt eigenlijk wel een bedrijf? (Zo niet, dat kun je die algemene voorwaarden sowieso wel weghalen, die zijn niet van toepassing bij handel tussen consumenten.
|