| Schrijver |
Bericht |
Jordy8 Forum Lid
119 posts |
# Geplaatst: 1 Jan 2010 19:35
hallo,
Weet iemand een goede, betrouwbare, goedkope host waar ik een VPS kan draaien met een gamescript erop? Want ik heb namelijk een gamesite.
groeten Jordy
|
| |
|
Oo_dj_tm_oO Forum Lid
1017 posts |
# Geplaatst: 2 Jan 2010 14:04
Wat voor gamescript, wat is je budget, wat voor specs wil je?
En voor aanbiedingen kan je ook beter kijken op bv webhostingtalk.nl
|
Jordy8 Forum Lid
119 posts |
# Geplaatst: 2 Jan 2010 16:32
Ja, weet ik.
Gamescript is ongeveer zoals www.tribalwars.nl of www.travian.nl
Budget is voor een VPS ongeveer 30 euro per maand.
Specs is Linux server, php 5,6 mysql, veel dataverkeer, veel geheugen.
Ik keek eerst naar amenworld en mijnhostingparnter, maar misschien weet nog iemand iets.
|
RicardoDesigns Forum Lid
450 posts |
# Geplaatst: 2 Jan 2010 18:20 · Aangepast door: RicardoDesigns
Quoting: Jordy8 Ja, weet ik.
Gamescript is ongeveer zoals www.tribalwars.nl of www.travian.nl
Budget is voor een VPS ongeveer 30 euro per maand.
Specs is Linux server, php 5,6 mysql, veel dataverkeer, veel geheugen.
Ik keek eerst naar amenworld en mijnhostingparnter, maar misschien weet nog iemand iets.
Zelf ben ik gevestigt in Amenworld met mijn VPS, ik ken wel een aantal hosting providers. Misschien als je me toevoegt op: msn(a)ricardofarina.nl (MSN)
Dan zal ik je wat informatie geven.
Zelf heb ik dus ervaring met Amenworld, ik heb het kleinste pakket.
Opzich werkt alles perfect, website is 100% uptime. Af-en-toe een kleine herstart nodig door wat problemen, maar deze zijn zeker verholpen bij een herinstall.
Je krijgt voor geinstalleerdt een server met plesk tot je beschikking.
Erg makkelijk allemaal maar ik zou toch het pakket van €5,- niet aanraden. Aangezien het dan weer net niet genoeg RAM-/Werkgeheugen heeft.
Bovendien zijn de server gevestigd in Frankrijk (correct me if i'm wrong) wat voor problemen kan zorgen qua snelheid. Zelf nog geen problemen mee gehad aangezien ik ook maar weinig bezoekers heb.
Maar de laatste pakket van Amenworld is opzich natuurlijk wel goed. Misschien iets te maar je hebt dan wel genoeg RAM etc.
Als de snelheid naar Frankrijk toch een probleem is, dan kan ik je FXW aanraden, heb ik veel positiefs over gehoord.
EDIT: Behalve hun standaard pakketen kun je hun mailen wat je voor 30,- per maand zou kunnen, hier kun je bijvoorbeeld als voorbeeld het Mini-pakket nemen en dan het RAM geheugen wat opkrikken.
Ik hoor het verder wel!
Groeten,
Ricardo
|
Jordy8 Forum Lid
119 posts |
# Geplaatst: 3 Jan 2010 14:11 · Aangepast door: Jordy8
Bedankt, binnenkort komt de VPS van mijnhostingpartner.nl online, de site wordt dus mijnvpspartner.nl. Lijkt me ook redelijk goed (+goedkoop), alleen ze hebben nog niet echt ervaring dus.
Amenworld had ik inderdaad ook naar gekeken. De reden dat ik afhaakte was:
-Hetzelfde zoals jij zei:Servers in Frankrijk, misschien niet goed voor de snelheid
- Ze hebben geen backup functie voor de VPS.
|