| Schrijver |
Bericht |
sdr Forum Lid
7 posts |
# Geplaatst: 24 Sep 2009 20:51
Mijn zoon heeft aan iemand 600 dollar betaald om een prof. website te laten maken.
Maar er is nog niets te zien.
Vraag 1.
Is het normaal dat je van te voren al moet betalen.
Vraag 2.
Zou je al resultaat moeten kunnen zien op de site??
Ik vertrouw het namelijk niet.
Bedankt voor de hulp.
|
| |
|
Maarten64 Forum Lid
1386 posts |
# Geplaatst: 24 Sep 2009 20:57 · Aangepast door: Maarten64
Tja... betalen voor je iets krijgt is altijd dubieus. Is het een bedrijf? Google eens de naam van het bedrijf of de persoon...
Resultaat al zien is natuurlijk afhankelijk van de vraag wat er is afgesproken... wanneer begint de persoon? wanneer zou het klaar moeten zijn?
Ik snap echter 1 ding niet helemaal... voor 600 dollar zijn er genoeg mensen in nederland die iets moois kunnen neerzetten, waarom 'overseas' gaan?
EDIT: Als ik naar je website ga (computerhulpdaalmeer) krijg ik bij elk menu item een .exe binnen. Nu zit ik op een mac en zijn .exe bestanden onschadelijk voor mij, maar het is even een waarschuwing.
EDIT2: Laat maar, ik zie het al... je hebt je menu opgebouwd uit .exe .doc en .pdf. Niet echt gebruikelijk maar het zal wel werken ;)
|
Eleky Forum Lid
583 posts |
# Geplaatst: 24 Sep 2009 22:40
Vind het menu persoonlijk ook niet echt fijn, zou toch overgaan op gewoon paginas of een ajax systeem!
Verder kan het zijn dat je vooruit moet betalen, toch zou ik persoonlijk vooruit maar de helft betalen als je al van tevoren betaalt!
En het ligt er aan hoe hij werkt!
Ik weet niet wat jullie hebben afgesproken, maar michien maakt hij het gewoon helemaal en stuurt hij het dan op inplaats van het meteen online te zetten!
|
sdr Forum Lid
7 posts |
# Geplaatst: 24 Sep 2009 22:52
Quoting: Maarten64 EDIT: Als ik naar je website ga (computerhulpdaalmeer) krijg ik bij elk menu item een .exe binnen. Nu zit ik op een mac en zijn .exe bestanden onschadelijk voor mij, maar het is even een waarschuwing.
het gaat ook niet om mijn eenvoudige site hoor.
Maar bedankt voor je reactie
|
egaTniv Forum Lid
3599 posts |
# Geplaatst: 24 Sep 2009 23:14
Quoting: sdr Vraag 1.
Is het normaal dat je van te voren al moet betalen.
Neen, en al helemaaaaaaaaaaaal niet als er geen contracten oid ondertekent zijn.
Quoting: sdr Vraag 2.
Zou je al resultaat moeten kunnen zien op de site??
Dat ligt eraan wat er is afgesproken (deadline/preview etc), maar als je dat bedrijf vraagt, dan kun je vast een preview krijgen.
|
sdr Forum Lid
7 posts |
# Geplaatst: 24 Sep 2009 23:36
Ga ik doen.
Bedankt
|
DNA Forum Lid
7709 posts |
# Geplaatst: 24 Sep 2009 23:57
welk bedrijf is het dan? Misschien kennen we het wel en dan hoef je je geen zorgen te maken.
maar waarom helemaal een bedrijf daar zoeken? In Nederland hebben we genoeg goede bedrijven..
|
egaTniv Forum Lid
3599 posts |
# Geplaatst: 25 Sep 2009 00:16
Ik vraag me sowieso af wat voor "professionele" website je krijgt voor 600 dollar.
Maargoed het kwaad is al geschied :D
|
sdr Forum Lid
7 posts |
# Geplaatst: 25 Sep 2009 09:23
Het is geen bedrijf volgens mij.
het komt eigenlij allemaal omdat mijn zoon te goed van vertriuwen is.
Aldoende leert men is het gezegde, alleen is het jammer dat het om zoveel gaat geld.
Hij heeft hem gisteren gevraagd of hij kan laten zien wat hij al heeft gemaakt en hoeveer hij is met coderen in/naar CMS.
|
DNA Forum Lid
7709 posts |
# Geplaatst: 25 Sep 2009 11:51
Laat maar eens wat aan ons zien. Dan kunnen wij commentaar geven.
Er zitten hier veel verschillende professionele webdesigners, die kunnen zien of het wel waard is.
|
sdr Forum Lid
7 posts |
# Geplaatst: 25 Sep 2009 12:43 · Aangepast door: sdr
De site is nog niet online en kan dus niet bekeken worden.
Zodra dit wel het geval is dan zal ik de link neerzetten voor gezonde commentaar
Ik heb wel een design layout.
http://www.dapgicc.net/images/Dapgiccprev-v2.jpg
|
DNA Forum Lid
7709 posts |
# Geplaatst: 25 Sep 2009 13:03
Voor 600 dollar is het wel ok. Het is niet de meest vernieuwende en creatiefste layout.
Maar voor 600 dollar heb je dus volledige site met cms?
Dan heb je wel een voordelige deal.
|
DMWeijers Moderator
2088 posts |
# Geplaatst: 25 Sep 2009 18:02
Quoting: DNA Maar voor 600 dollar heb je dus volledige site met cms?
Dan heb je wel een voordelige deal.
Dan zou ik liever toch iets meer betalen :)
Zoals je zei, niet de nieuwste en creatiefste layout, maar er zijn nog zeker een aantal punten waar sterk op verbeterd moet worden, maar dit is per slot van rekening mijn mening.
Even verder; Het is wel normaal om vooruit te betalen, maar zoals egaTniv al zei, zou ik dit niet doen voor er een contract gesloten is, helemaal niet als het het hele bedrag betreft.
|
sdr Forum Lid
7 posts |
# Geplaatst: 25 Sep 2009 19:33
Quoting: DNA Maar voor 600 dollar heb je dus volledige site met cms?
Nee, dat is dus niet zo.
Ik weet niet precies hoe of wat maar het is niet de hele site in ieder geval.
|
sdr Forum Lid
7 posts |
# Geplaatst: 25 Sep 2009 19:37
Quoting: DMWeijers Dan zou ik liever toch iets meer betalen
Ik ga er vanuit dat mijn zoon het vanaf nu goed in de gaten gaat houden.
dat heb ik hen gevraagd in ieder geval.
Als ik jullie voor nu mag bedanken voor de reacties.
Ik zal de site tezijnertijd hier neerzetten.
Misschien is het mogelijk om aan te geven waar er op verbeterd moet/kan worden
|