html-site

Stel je vragen op het forum.
Over CSS, HTML, Webdesign en development.

· Forums · Reactie · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips FAQ ·
HTML-site forum / Grafisch / text gaat over elkaar error
Schrijver Bericht
gilles101
Forum Lid

8 posts
# Geplaatst: 21 Jun 2012 17:50 · Aangepast door: gilles101

Hallo,

mijn vader heeft een website gemaakt met Dreamweaver (www.aldegarde.nl) maar hij krijgt soms klachten dat de tekst over elkaar heen gaat zoals op deze printscreen.

<a href="http://www.aldegarde.nl/printscreen.jpg" rel="external"></a>

weet iemand hiervoor een oplossing of waardoor het komt?

groeten

Giel

BaZz
Forum Lid

5838 posts
# Geplaatst: 21 Jun 2012 18:57

opmaak in frames en tables? da's wel heel ouderwetsch.
Welke versie dreamweaver is dat??

gilles101
Forum Lid

8 posts
# Geplaatst: 21 Jun 2012 19:20

dreamweaver CS3 gebruikt hij.

maar hou er wel rekening mee hij kan niet veel meer dan dit :P

vlerknozem
Hoofd-moderator

4793 posts
# Geplaatst: 21 Jun 2012 20:03

Met deze code is het zeer lastig (in ieder geval voor mij) om te bepalen wat het exacte probleem is. Zoals BaZz al zegt, de code is zeer ouderwetsch.

Eigenlijk moet je sowieso geen wysiwyg-editor gebruiken, maar zelf de html en css schrijven.

Als je vader niet veel meer kan dan dit wordt het lastig, maar het beste is toch om de site overnieuw op te bouwen zonder frames en tables en zonder wysiwyg.

gilles101
Forum Lid

8 posts
# Geplaatst: 21 Jun 2012 20:22 · Aangepast door: gilles101

okee.

maar is het mogelijk om bijvoorbeeld met een nieuwe dreamweaver, of ander programma wat makkelijk te gebruiken is, om voor een redelijk noob met websites om de website van start weer opnieuw op te bouwen?

vlerknozem
Hoofd-moderator

4793 posts
# Geplaatst: 21 Jun 2012 21:51

Ik heb geen idee of nieuwere versies betere code leveren, maar ik blijf erbij dat wysiwyg niet de manier is. Wil je een beetje goede website dan moet je er ook een beetje moeite voor doen. Bovendien zijn er een hoop (goede) tutorials te vinden op het internet.

En je kan ook beginnen met een (gratis) template, bijvoorbeeld:
http://www.html-site.nl/css_templates.php

Reactie

Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Tekst onderstrepen  Afbeelding invoegen  Insert YouTube video  Link invoegen  html code invoeren  css code invoeren  php code invoeren   javascript code invoeren  Uitschakelen *Wat is dat?

» Naam  » Wachtwoord 
 Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2013

Transip