HTML-site forum

· Forums · Reactie · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips · FAQ
HTML-site forum / PHP, ASP etc. / PHP via url benaderen
Schrijver Bericht
Jordy8
Forum Lid

119 posts
# Geplaatst: 26 Feb 2010 16:54

Hallo,

Mijn site kan ik benaderen met www.mijnwebsite.nl en dan heb ik een map inc met daarin een php bestand computers.php. Dus ik roep dat aan met localhost/www.mijnwebsite.nl/inc/computers.php. Dan krijg ik echter een wit scherm te zien. Graag zou ik de php code te zien willen krijgen. ik wil dus mijn eigen site hacken.

Is dat mogelijk en hoe is dat mogelijk?

egaTniv
Forum Lid

3599 posts
# Geplaatst: 26 Feb 2010 16:56

php is serversided en wordt dus alleen "getoond" als je serverside aangeeft dat de code getoont moet worden ipv uitgevoerd

htmlentities/highlight_file etc

egaTniv
Forum Lid

3599 posts
# Geplaatst: 26 Feb 2010 16:58 · Aangepast door: egaTniv

php is serversided en wordt dus alleen "getoond" als je serverside aangeeft dat de code getoont moet worden ipv uitgevoerd

htmlentities/highlight_file etc

Djjeez, kan iemand geshi terug plaatsen, de hele site staat kont over kloot.....

Jordy8
Forum Lid

119 posts
# Geplaatst: 26 Feb 2010 18:56

Waarom is het dan zo belangrijk dat niemand zomaar toegang heeft tot die bestanden?

admin
Administrator

3539 posts
# Geplaatst: 26 Feb 2010 20:09

Quoting: egaTniv

Djjeez, kan iemand geshi terug plaatsen, de hele site staat kont over kloot.....

Bij deze moet het weer werken, excuses voor de overlast.

Jordy8
Forum Lid

119 posts
# Geplaatst: 26 Feb 2010 20:14

Ok, mooi,

@egaTniv:
Waarom is het dan zo belangrijk dat niemand zomaar toegang heeft tot die bestanden?

ventieldopje
Forum Lid

9 posts
# Geplaatst: 11 Mar 2010 16:52

Als het je eigen site is dan heb je toegang tot je bestanden neem ik aan, dan kun je toch gewoon het bestand van je ftp server halen en bekijken lokaal?

Mocht het je bedoeling zijn om iemand anders zijn website te hacken dan mag ik je niet helpen en raad ik je ook aan om er mee te stoppen, de sourcecode van de php bestanden krijg je niet te zien van sites in ieder geval ;)

Reactie

Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Tekst onderstrepen  Afbeelding invoegen  Insert YouTube video  Link invoegen  html code invoeren  css code invoeren  php code invoeren   javascript code invoeren  Uitschakelen *Wat is dat?

» Naam  » Wachtwoord 
 Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2010

cursus html

Sponsor: BlueYellow

Sitemap