HTML-site forum

· Forums · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips · FAQ
HTML-site forum / Koffiehoek / AL OPGELOST: iTunes kan niet met het internet verbinden
Schrijver Bericht
Bross
Forum Lid

262 posts
# Geplaatst: 7 Feb 2010 19:46 · Aangepast door: Bross

Hallo iedereen,

Ik heb een probleem, namelijk dat iTunes niet met het internet kan verbinden. Iedere keer als ik via iTunes naar de iTunesstore wil gaan, krijg ik de volgende foutmelding:
"iTunes kan geen verbinding maken met de iTunes store.
Controleer of de netwerkverbinding actief is, en probeer het opnieuw."

Ik vermoed dat dit komt door één of andere anti-virus software die ik nog op mijn computer heb, maar ik weet niet welke. Ik heb het bestand al toegelaten in de Windows firewall, zelfs al een keertje helemaal de windows firewall uitgezet, maar nog steeds doet hij het niet.
Heeft iemand dit probleem eerder gehad? Of weet iemand een anti-virus removal tool?

Alvast bedankt,

Bross

EDIT: Ik heb het zelf al opgelost, foute proxyinstellingen. Zou een moderator dit topic kunnen verwijderen?

FMJ
Forum Lid

874 posts
# Geplaatst: 7 Feb 2010 20:40

Quoting: Bross

EDIT: Ik heb het zelf al opgelost, foute proxyinstellingen. Zou een moderator dit topic kunnen verwijderen?

fijn dat je de oplossing geeft. Ik zou het dus niet verwijderen. Stel dat een ander ook hetzelfde probleem heeft, dan weet hij of zij ten minste waar het aan kan hebben gelegen.

er kan wel een slotje op :)

Sebastiaan Franken
Moderator

3847 posts
# Geplaatst: 7 Feb 2010 20:56

Dan gaat er bij deze een slotje op.

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2010

cursus html

Sponsor: BlueYellow

Sitemap