HTML-site forum

· Forums · Reactie · Statistieken · Registreren · Zoeken · Regels · Tips · FAQ
HTML-site forum / Koffiehoek / mod, wil je mijn forum post sluiten, ik heb al aangegeven IN HET TOPIC waarom ik wil sluiten
Schrijver Bericht
egaTniv
Forum Lid

3599 posts
# Geplaatst: 19 Jan 2010 23:29 · Aangepast door: egaTniv

Mod requests hiero.
Wil je je topic onverhoopt TOCHgesloten hebben, vraag het een modje.
Die modden toch iets te doen hebben ^^

Volgens mij mogen ook anderen hier een request doen (als bv eoa hosting naab een eeuwenoud topic omhoog bumt met "zijn" tips.

(deze post is gedeeltelijk als grapje, maar mss toch niet heel verkeerd)

DMWeijers
Moderator

2088 posts
# Geplaatst: 19 Jan 2010 23:32

Je bent wel actief deze avond ;)

goede ideeën spinnen er wel rond in die hersentjes van je, hoewel ik wel van mening ben dat dit soort topics netter opgemaakt mogen worden, meneer.

egaTniv
Forum Lid

3599 posts
# Geplaatst: 19 Jan 2010 23:33

twas eik een grapje op Rope, maar later bedacht ik me dat het mss toch een goed idee was, mss kan een mod dit topic omder zijn naam herschrijven en sticky maken oid :D

DMWeijers
Moderator

2088 posts
# Geplaatst: 19 Jan 2010 23:37

Hmm.. Brengt me op een nieuw idee voor de revolutie van dit forum. Je hoort morgen meer. Nu bed. For real.

Marcel vd Weerd
Forum Lid

1215 posts
# Geplaatst: 20 Jan 2010 11:55 · Aangepast door: Marcel vd Weerd

Snap er niets van? Moet trouwens altijd jouw posts een paar keer overlezen voordat ik ze snap! :-)

Rope
Forum Lid

982 posts
# Geplaatst: 20 Jan 2010 12:48

Quoting: egaTniv

twas eik een grapje op Rope, maar later bedacht ik me dat het mss toch een goed idee was

Moet je na gaan zelfs grapjes over mij leiden tot goeie ideeën. Zo geweldig ben ik dus.*kuch*

Nu alleen nog even een serieuzere opening en hij is helemaal geweldig.

vlerknozem
Hoofd-moderator

3929 posts
# Geplaatst: 20 Jan 2010 12:56 · Aangepast door: vlerknozem

Als wij zien dat een topic gesloten moet worden dan doen we dat. Als gebruikers een verzoek doen dan doen we dat alleen is wij vinden dat het ook nodig is, als een topic bijvoorbeeld uit de hand loopt.

Dus een topic om verzoeken te doen om topics te sluiten lijkt me niet nodig. Misschien wel een algemeen topic om iets te melden aan de moderators.

Marcel vd Weerd
Forum Lid

1215 posts
# Geplaatst: 20 Jan 2010 14:16

Quoting: vlerknozem

Als wij zien dat ik topic gesloten moet worden dan doen we dat

Klopt niet helemaal.

Sebastiaan Franken
Moderator

3847 posts
# Geplaatst: 20 Jan 2010 14:19

was het laat gister vlerk?

Maar in ieder geval, als de topic starter aangeeft dat het topic dichtkan en wij zijn het daarmee eens dan gebeurt dat ook.

vlerknozem
Hoofd-moderator

3929 posts
# Geplaatst: 20 Jan 2010 16:48

Quoting: Marcel vd Weerd

Klopt niet helemaal.

Nu klopt het wel.

egaTniv
Forum Lid

3599 posts
# Geplaatst: 20 Jan 2010 19:42

Quoting: Marcel vd Weerd

Snap er niets van? Moet trouwens altijd jouw posts een paar keer overlezen voordat ik ze snap! :-)

Sorry, ik ben graag cryptisch :P

Reactie

Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Tekst onderstrepen  Afbeelding invoegen  Insert YouTube video  Link invoegen  html code invoeren  css code invoeren  php code invoeren   javascript code invoeren  Uitschakelen *Wat is dat?

» Naam  » Wachtwoord 
 Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB © 2001-2010

cursus html

Sponsor: BlueYellow

Sitemap